29.5.2012

Freedom Is Near

Joo, tää päivä on ainaki jollain lailla onnistunu ;) En ollu koulussa nimittäin, vaan kotona nukkumassa. Mut mutsi vannotti et mun on _Pakko_ mennä huome kouluun, oli minkälaine päivä tahansa :D
Okei, meil ois se kotiseutu päivä, ja mun on erittäin iisi lintsata huomenna nukkumalla pommiin. Koska ne lähtee sinne busseilla ja miten minä muka sinne sit pääsisin? Enhä mä tietäis ees et mis ne on menossa.
Diih....mut joo, nypin tänää mun kulmat...ne on nyt vähä eriparit :D No oli ne ennenki, toine on vähä...hmm...jotenki vajaampi :D Taisin nyppii sitä vähä liian innokkaasti. FUUUUUUUUUUUUUUUUU...

Nojoo, ja aattelin lähtee Zilin kaa koht viel hetkeks kävelee ;) Ja äiti vie kuulemma huomenna mun veljen kouluun, joten mun suunnitelma jokseenkin epäonnistuu...ähh. Kaikkii ongelmii ne nuoki mulle jaksaa aiheuttaa...
Btw, mul on jo 351h poissa-oloja ;D

> Uniikki - Paita pois

Nii, ja voitas huome nähä Roosan kaa vaikka ihan lenkkeilyn kannalta nii se vois tuua mulle yhen levyn, ja saatas vähä juteltuu :P Livenä on paljo hauskempi jutella kun virtuaalisesti...:D
Mut jooh, kello on jo 22:30 et voisin kohta lähtee Zilin kaa viel ulos :)
Tykkään käyä sen kaa aika "Myöhään" kävelemässä niin se nukkuu sit pitempää :D

Mut nii, kylmä torstaina meen kouluu, ku selvitän siin samal poissa olot ja sillai.
Ääää...vien Papun jo ylihuome Annan (kaveri, nimi muutettu) luo, se on siel meijä reissun ajan hoidos :)
On Annanki lemmikit ollu mulla hoidossa parikertaa, ja luotan Annaan ja mielelläni laitan Papun sinne.
Äääähhää...enää 2pv koulua, periaatteessa 1, kun en kuitenkaa mee huome :DD Hehehee...

No mut, meitsi lähtee koirulin kaa tonne ulos viilettää :P HeidoooO!

:D En minäkää halua!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3