22.5.2012

Käsinkirjoitettu


Siis tässä tää mun koulussa kirjottama hommeli ;) :::

"Haha, Pikkasenko meitsi on sniikki. Valehtelin opelle jälleen kerran päin naama! Ei tarvinnu kotsan tunnilla siis lähtee piknikille :) Vittu miten rento päivä ollu tänään koulu alko 8 mut tulin 9 menin eka kuraattorille olin siel ehk 10min sen jälkeen mua vitutti aivan helvetin paljon. 
Nii sit menin sinne kuviksen tokalle tunnille enkä tehny siel mitii istuin vaa ja koitin säätää kännykkää kun se helvetin urpo ei lähettäny viestejä -.-'' (Sit kun käynnistin sen uuestaan niin alko toimia). "


> Katy Perry -  Wide Awake  (ei liity tekstiin mitenkään) 


"Nojoo mut siis sanoin kotsan opelle et mul on huono olo ja saan migreenin ulkona (koska siel paistaa aurinko) :D Hahaha...ei mul mitää migreeni oo, mut huono olo ja hyi hele kun ne tyypit teki tääl eväsleipii nii meinas laatta lentää :S 
Mut juu, luin sen mantsan koe alueen kahesti läpi ja sit olin hetken tos opeen oho kirjotin yhen e:n liikaa prkl :D
Siis open koneella ja kävin faces iha nopee. 
Mut joo oikeesti se kuraattori on ärsyttävä "mistä sinä saat energiaa" "Mikä lataa sinun akkuja" blaablaa...meinasin tohon sanoo et " Jaaa'aa en mä kyl mikään ihmisrobotti oo nii ei mul mitää akkujakaa oo" :P 
Näsäviisastelua, parhaimmasta päästä. 
Täs kävi just toinen kotsan ope pyörähtää, Auli nimeltään oli tos lopus silleen "Minä vain kävin kattoo ettei sinulla ole mitään hätää" sit se virnisti hölmösti ja häipy ;D 
Mut mihin jäinkään?...Ainiin, siihen meijä kuraattorin ääliömäisyyteen.  
Suoraan sanoen alko vituttaa heti kun astuin sen huoneeseen. Välillä olin sille niin töykee et se katto silleen "WUUUUUUUUUUUUUUUUUT? O.o" Ois tehny mieli nauraa sen ilmeelle :D No kylmä siin virnistelin...
Ja oi että mul on ollu sinänsä iha muksa päivä. Sniikkailin opooki karkuun yhesvaihees =) 
Tulin just kuvisluokilta päin matikan käytävää pitkin ja se tuli opettajien huoneelta. (Ne käytävät yhistyy siin portaitten kohalla) Sit kipitin äkkiä portaisiin ja portaat mahd. nopee alas et se ei ehi mun perään. No sit kuitenkin kuulin et se on mun "yläpuolella" portais niin pistin vähä vauhtii lisää. Sniikkasin kielikäytävälle ja siitä tyhjään vessaan (sattu sopivasti kohalle)...jonka lukko toimi mun onnekseni :DD Et tänää mul on ollu aika onnekas päivä. 
Btw....Niina ei oo koulus, ei sillä että mua haittais =D  Tai sit meil on vaa menny tunnit niin ristiin et ei olla törmätty. Ei sillä et haluisin. ;D
Mietin vaan et onkoha se vitun "mallioppilas" tekeytyny kipeeks tjt....xd aika nössö tyyppi mut oma on elämäsä ja mua se ei kiinnosta =) Eiks oo  h e l v e t i n  hyvä asenne :D Muahahahaha. 
DAMN! Vesa (isokiho) Korhonen + pari tanttaa ja se Matias menee tänää Rozin luo. Se on siel nukkumas =D Toivottavasti Roz ei jouvu sinne laitokseen :)"


"Tajusin muute just et oon kirjottanu keskiaukeemalle mantsan vihkoon tän jutun. Ovelaa, tääl soi kello just mä muuten olin kirjottamas jotain mut en enää muista et mitä. Ainiin täs on viel "toinen" tunti tätä "kotsaa" (20min) 
Jeij, seuraava tunti on sitse koe. Hell Yeah! 
Vähä väsyy tjss!
 Mut Prkl. Mitä vittuu mä tekisin jos Roosa joutuis laitokseen? 
Damn mikä idea :D Tappaisin sen Fucking Idiot Vesan. Jepsjeps...Good idea Viivi, Good Idea ;) Tulipa hölmön näkönen hymiö (sillonkun kirjotin käsin) :D Koitin saaha sen näyttää siltä et se iskee silmää. Tais onnistua melko huonosti :P Tänne tuli nää porukat just takas, meitsi iha omissa mualimmoissaan. Heh...Damn O.o Mitähä nää ny....ois pitäny tehä jotai itsearviointeja viimeviikolla. Mut musta tuntuu et mä lintsasin just sen tunnin. 
Ope sano että "Kasin kevät numero ei oikein vaikuta mihinkään". Vittuku käsikramppaa D: 
HELVETIN ÄRSYÄ! 
Mut juu, nii en mä oo tehny tota koko hommelii =D Haha...Jouvun tekee sen vrm nyt? :/ Pläähh...
No en ilmeisesti joudukkaan. Haha :D Tjooh! Noo mut en jaksa aatella mitään koulujuttuja varmaa koko päivänä...vitutus taas ryntäs jostain tuolta helvetin perseestä. No joo....mut mä lopetan nyt tän kirjottelun. Saatanpa vaikka kirjottaa möyhemmin < Huomaa, tahallinen kirjotusvirhe" 

Niin tollasta soopaa tai vähemmän soopaa mä koulussa kirjottelin tänää...selvennykseks viel niin kotsan tunneilla...10-11 välissä ;)
Heheh :D Nyt voisin kattoo pari jaksoo Poliiseja <3 Oonko ees koukussa siihen ohjelmaan :DD No taijanpa olla...ainii Roz ei jouvu laitokseen!!!!!!!!! WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! <3<3<3<3

JEBOU!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3