23.5.2012

Halutaan kirmata öit, ilman häiriötekijöit

Kumpi tapahtuu aikasemmin? Minä saan käyttööni tämmösen, vai minuun käytetään tämmöstä? ;DD

No terveejj...haha piti heittää Zili mun huoneesta, kun se söi koko ajan papun ruokia :D Kauhee Pahizzz....
Tässä Roosan kaa mesettelen, raukka nukkunu vajaat 2h viimeyönä :D Noo me meseteltiin ymsyms...mut nii mul oli kymppiin meno ja koska olen urpo piti silti nukkua pommiin...nnii heräsin 9.35 ja olin siis aikasemmi käyny jo suihkus :D Mut niih, sit joskus 10.30 lähin kouluu ku mutsi alko äristä mulle.
Antti (meijä luokkis siis) oli kuulemma laittanu äitille säpöö että mä saatan jäähä luokalleni jos siel koulus päätetään sillai O.o ja mun poissa olojen takia...kivahh. Eivät ne vaan MULLE jota se asia eniten koskee nii kukaa oo mitään sanonu, ja kyllä siitä pitäs ilmottaa ajoissa -.-''

Mut niih, sit olin 15vaille koululla kun pysähyin ainaki 5min koulumatkalla etten oo liian ajoissa :D Sit Antti nappas mut käytävältä ja piti mennä tekee Ruotsin koe, no siinä meni vaan n.10min :DD  Sit soittelin Roosalle ku siin oli ruokavälkkä jonka jälkee saksaa...saksan tunnilla saatiin kokeeet ja tarkistettiin ne ja mä sain 4+ ;D Muahahaha...ja sit tokalla tunnilla saatiin tietää tokarin numerot ja mulla pysyy 5. Muahahaha!
Sit oli uskontoo josta kaikki oppilaat (minä mukaan lukien) karkas ja tuli n.10min päästä takas. Ja miel oli siis avustaja, ja katottiin lopputunti jotain ikivanhaa suomalaista ohjelmaa joku Marian tarina tms nimeltään...hyi saakeli...en ees pysty/jaksa, eikä huvita tässä selittää..mut ne siis siinä palvo saatanaa jossai hautaus maalla ja viilteli ranteita siel <.< (minähä ihan viaton :D)

> Cheek - Syypää sun hymyyn


Sit meil alko jo vika tunti joka oli siis mantsaa jaja katottiin siel vaan jotain venäjällä tapahtunutta ydin?hommeli räjähystä jonka jälkeen se paikka jäi sinne autioitumaan ku siel oli viel sitä säteilyy, ja eläimet ja kasvit valtas sen ;;P
Muahahahah...

> Aste - Poikkeus sääntöön


Hmm..jokohan huomenna kuullaan sieltä tekevästä? No mut eihän sil oo väliä jos mä jään luokalleni -.-''
Minä en PRKL suostu jäämään luokalleni, en jää vaikka saatana aseella uhkaisivat saatana!
Mitään varotuksia tms, en oo saanu niin ei ne voi tolleen vaan mua jättää luokalleni kertomatta mulle.

> Aste - Meidän syy


Miks toi on ihan mun ja Rozin piisi? :DD Muahahaa, kuunteleppa niitä sanoja niin tajuat mitä tarkoitan.
Sit soi jotain ultrahypersuper ikivanha biisi ;D

> Elastinen -  Mikä Boogie


Minkä helvetin takia mä tommosta kuuntelen? Noooo...pitää fiilikset yllä ;) Se on tärkeintä right?
No joo mut siis koulujälkee fillaroin itteni kotiin n.4min meni vaan ;D Sit käytin koiran kusella, söin välipalaa (2 riisipiirakkaa) Ja sit ruokin Zilin...tulin hetkeks koneelle, sit kävin Zilin kaa vähä pitemmän lenkin ja juttelin koko matkan Rozin kaa puhelimessa (;

> Cheek - Sokka irti


Muahahaha..menin omaan Spotify profiiliin :D Kun oon Roosan profiilil kuunnellu, muahahaha!
"Sokka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan kesäduunit laiminlöin"
Muahahah..."oisit voinu jäähä himaas vaan hissuttelee" Niinpä :D 
Mut joooh...toivottavasti Roosa pääsee viikonloppuna kylille, koska sillon on luvattu tosi lämmintä keliä, ja jos muu ei auta niin sit sen varmaa pitää karata ;DD

> Cheek - Jare Henrik Tiihonen

Nojooo :D Mut ei mul enää oikee mitää kirjotettavaa oo...pitää varmaa kohta käyttää Ziliä taas ;:P 
Ainii, oon muute jo ihan kyllästyny asuu tässä -.- Kaukana kaikesta. Pyäääh...muutettaspa lähemmäs Roosaa ;D 
Njähnjähnjäh...olipa toi vaikee kirjottaa...mut jooh!

Aurinkoista loppu päivää/iltaa/yötä ;)!!

:) 
-Viivi 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3