11.5.2012

Only what i wanna hear -

Hehehe :D Mulla ei oo hajuukaan mistä se eilis iltainen teksti tuli...noo mutta varmaa olin vaan tositositositosi väsyny (: 


Olin siel haastattelussa ja se meni hyvinn...mua nyt pelottaa vaan et pääsenkö sinne vai en D; Koska ei se sanonu mitään "Sulla on kyllä tosi hyvät mahikset päästä tmt..." se sano tolleen yhelle pojalle sillonku kävin siel tutustuu..mut siis sinne on nyt hakenu 15, ja siis 10 pääsee siihen luokalle...toivottavasti en oo niitten 5 joukosssa jotka siihen ei pääse :] 


Ärsyttävän epävarma olo...olin muuten viiminen haastattelussa kävijä. 
Ja en varmaa mee huomenna sinne discoon, kun myö mennään mutsin ja Roosan kaa kaupunkille. Mulle pitää ostaa ne juhlakengät ja leggarit ;) 


Täällä kuuntelen Britneyn - Hit me Baby One More Time ja laulan sitä samalla (; 
Nyt tekee mieli laulaa Hold it against me. 
Tääl lauleskelen Dance till the world endiii ;) 


Hmm...pitänee kohta lähtee koiran kaa ulos. Mennään varmaan yhelle hiekka kentälle harjottelee ToKon alkeita. Joooh... Heiheii!!


P.s. Ulkona sataa vettä D:: 



If i said my heart was beating loud, if we could escape the crowd somehow, if i said i want u body now...would u hold it against me? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3