30.5.2012

Ei mitään erikoista :)

BYäähh...meitsii vaihteeks väsyttää niin en jaksa kirjotella hirveemmin.
Zilil on silmätulehus ja oltiin tänää eläinlääkäris, saatiin resepti silmätippoihin ja arvatkaa paljo Zili paino ku käytin sitä vaakalla? 18.9!!! Kauhee pultsari :D

> Sunrise Avenua - Hollywood Hills (matkalevyl) 


Tein muute tänää meille matkalevyn, hehe :D (tiedän sen olevan rikollista toimintaa, nooh elkää tuomitko)
Siin on kaikkii kivoi RanDommM biisejä jotka sopii täydellisesti minun ja Roosan matkamusaks :D
Huome sit pitäs viiä se Papu annalle (illalla) nii pitäs niitä Papun tavaroitaki vähä katella, et mitä se tarvii mukaasa ja sillai. Ja sit ostin tänää sellasen kivan laukun kontista (5e) Ja aattelin ottaa siihen mun kaikki "käsitavarat"

> Yön polte - Tyttö sinä olet meritähti (matkalevyl)


Mul on semmone olo et pitäs tehä vaikka mitä, mut ei kuitenkaa huvita eikä jaksa eikä mitäääääh :D 
Voisin koittaa ees kyl kattoo vähä niit vaatteitaki. 


> Aamupojat - Tennissuka&Sandaalit (matkalevyl) 


Jjooh :)  Voisin ainaki nää ottaa viihteeks mukaa: 
- Unimaisemat (kirja) 
- Luonnoslehtiö & Luonnostelukynät
- kamera 
- kännykkä (OFC)
- päiväkirja
- Uno kortit
- tietokone&mokkula 


Ärsyttävää ku mutsi hajotti sen mun ämpeen ja DS'ki hajos parivuotta sitten :DDD Että minä mestari, osaan pitää huolta elektroniikka välineistä...eihän mun käytös oo hajonnukkaa ku 2 tietokonetta..ja molemmat toimi korjauksen jälkeen ofc :D Tosin oikeestaan papu hajotti sen toisen :P 
Aiheutti siihen oikosulun. 
HOLIDEIIIIIIIIIII <3 


> Aamupojat - Tänä iltana (matkalevyl) 


Njoo, meitsi vois ettii jonkun laukun ja ruveta noita vaatteitaki pakkaileen ;) Ei sit huome tarvii ku tarkistaa et on varmasti kaikki tarvittava mukana..:) 


Huomenna mun vika päivä kasiluokalla :D Muahahahahaa!!!!!
Moikka!! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3