16.5.2012

EIJ JAKSA!!

Just joo. Meijän auto oli tänään siellä remontissa, Roosan iskän korjaamolla. Äiti oli sopinu sen kaa että saa sen rempan 500e mutta nyt se pyys sitten 594e...toi 500e on meille jo paha niin satanen enemmän!?!!? Että vituttaa tuo tyyppi minua just nyt mut jooh. 


Kasssu korjas mun pyörän tänää jaja mua väsyttää ja on vituttanu koko päivän, vähä angstittanukki mut joo se johtunee mun väsymyksestä joka johtuu siitä et mul on jokapäivä niin paljo kaikkeee liikkumista. Tänään aattelun kyl ottaa rennosti. Mut hetki käyn syömässä, äiti on tehny wokkia  > 18.06 <
jjooooh...klo 18:46 ja tulin takas sori kun kesti olin tossa viel puolentunnin ruokalevolla :D Ihan unohin et piti tulla kirjotteleeee...


Ostin tänää kivat kesäkengät. Ne on semmoset valkeet ja ne on niiku kantapäästä avoimet :) 
Nii ja tänää pitäs hiusvärikin laittaa ja se on semmone "mahonkinen kullanruskea" en tiiä miten ruskeiks se mun hiukset sit tekee mut toisaalta olisin halunnu ihan tummat. Ja nyt tuo mutsi tuli jotain tuohon lagaamaan että ei värjätä tänää kun ei ehi, värjätään perjantaina. Just joo. Minähän värjään tännää vaikka sitten ite. 


Miks aina kaikki suunnitelmat pitää mennä sotkemaan? Hapottaa. 
Muutes kuuntelen pitkästä aikaa Green Daytä, on just semmonen olo. Et vituttaa ihan sairaasti, mut taistelen sitä vitutusta vastaan ja ai hele kun selkään koskee D: 


"On HOLIDAYYYYYY" jjjooh. No mä kait lähen sitten varmaa koht koiran kaa ulos vaikka koskee joka paikkaan ja väsyttää ihan saatanasti, mut joo. Minun koirahan se on, nii. 
Ei sillä että en haluis käyttää mut vaan jalat niin helskatin kipeet et kävely tuottaa tuskaa oikeesti. 


Nojooo ketään varmaa kiinnosta lukee tätä mut itellenihän mä kirjottelen :) Ja elän toivossa että edes joku satunnaisesti seurailisi mun blogia! 


Heidoo!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3