19.5.2012

Sukka irti

Moih...joo viime yö taas liideltiin ulkona ja oli jopa alkomahoolia veressä mut onnistuttiin just olee aina jossai puskassa kun kytät ajo ohi..ja hyi ei palanu ees katulamput niin oli ihan vitun pimeetä :D
Ja niii ollu ihan semi ookoo päivä jooooh...suomi sai selkääsä :( No pronssii sitte?
Jjjooo..mä kuuntelen täs jotai Justin bieberii ja melkein itken...:D

Mut siiiiiiis jooo...mulla on ollu tosi (epäilyttävän) monta päivää huono olo ja ruokahalu on kadonnu tyystin :) Eiks oo jännää...toisaalta ihan hyvä!! Erittäin hyvä....
Nyt mä tääl laulan Babyy, omistan sen Roosalle :P

No mut siis...argh..ens viikol kuullaan päästäänkö tekevään vai ei..sinänsä ilkeetä, sinänsä ovelaa..Ens vklp pileet jos päästään tai muuten vaan juuaan jos ei päästä :DD hahaha....
Rällätään ja rellestetään...maybe :D

Pitäis ettii mun linkkari, haluun nimittäin pitää sitä aina mukana :D Taijan mennä ettiiin...heippa!!
Ainii...miun ja Roosan laulut...: Sukka irti, mä vedin päivin öin...vetelin vaan, aina duunit laiminlöin" :DD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3