3.5.2012

Paljon asiaaa!!!

Haha, oon tosi ilonen nyt. Nimittäin tajusin äsken että oon kaunis :) En kaunis niinkuin jotkut huippumallit mutta omalla tavallani. Lisäks tajusin että ei mun vartalo ookkaan niin kauhee kun oon ajatellu...mutta kuitenkin pitää tässä kuussa lisätä liikuntaa ja syödä terveellisemmin. Vois tuo pömppömaha vaikka hieman pienentyä ennen niitä serkun juhlia. 
Mulla on tääl kotona yks kukkamekko :D Tosi kiva mun mielestä ja sovitin sitä äsken ja sit päätin et laitan sen sinne juhliin...kyllä se mahtu päälle, ja näytti kaikenlisäks hyvältä. 
Mut niin tuota mahaa vois silti ees vähä koittaa pienentää niin näyttäs varmaa paremmalta...tai jos maha ei lähe niin joku muu paikka vois pienentyä ;) 


Niin ajattelin laittaa sen mekon kanssa jonkun ohuen villatakin tai boleron tai jonkun semmosen ja ballerinat tai kiilakantakorkkarit, sit pitäs värjätä hiukset ja muotoilla kulmakarvat (ainakin nyppiä) jaja pitäs kynnetkin lakata näteiks ja hirrveesti tekemistä tässä kuussa :D 
NIII, ja sitä mietin et voisin mutsin kaa käyä kirppareita kiertelee sieltä voisin löytää sen kivan neuleen tai jonkun semmosen :D Ja meipi jotain muutakin...sitten pitäs ehkä käyä kans kampaajalla...tai sitten ei. Nimittäin aika paljon kakshaarasia ja muita tommosia mun hiuksissa jo. 
Mut en haluu et ne leikkaa multa tyyliin 5cm hiuksia O.o Mua ahistaa olla lyhyillä hiuksil :D Nyt ne on vihdoinki kasvanu!! Toisaalta vois antaa äitin vähä saksia :DD 


Pitää kyl värjätä hiukset väh pariviikkoo ennen niitä juhlia niin hiukset ehtii palautua sitten hyvälaatusiks ku ne aina vähä kärsii värjätessä :) 
Mut jos nyt palaan puhumaan siitä kirppari hommelista niin voisin ruveta käymään kirppareilla säännöllisesti. :) 
Nii ja nyt päätin et rupeen pitämään hameita...siis muuallakin kun kotona :D 


Nii ja mun pitäs olla nukkumassa, huomenna on lenkkeilyn täyteinen päivä :) Mutta kuinkas ollakkaan täällä mä vielä kukun vaikka en ole käki. ;D Joo huomatkaa mun mauton yöhuumori. Pitäs saaha jostain kössittyä rahaa että pääsis kirpparille tekee löytöjä :) Pitänee oottaa mutsin seuraavaan palkkapäivään, tai omaan rahapäivääni (eli siihen päivään ku meijä eläke tulee) tarviin nimittäin vaatteita. 


Mutta jooh...voisin lähtee nukkumaan kello on jo 1:56 O.o ja mua tunnetusti...tai vähemmän tunnetusti väsyttää aamuisin ja siinä 9:10 pitäs herätä > ruokkii koira > mennä suihkuun > pukeutua > ja sit ulos koiran kaa :D  


Mutta mistä veto että en malta ihan vielä mennä nukkumaan :D Pitää ziikata eka yks juttu tuolta tori.filtä. 
Ärsyttävää ku oon päivällä aina hirveen väsyny mut jos yöllä satun vahingossa valvomaan niin sit tulis hirveet jumppafiilikset sun muut. Yöllä jumppaaminen on vaan "pikkusen" turhaa ainakin mun mielestä. Pitänee käyttää se jumppafiilis sit huomenna päivällä ;) 


Öitä rakkaat ihmiset! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3