20.5.2012

Suunnitelma...

Jooh...nyt sitä suunnittelen katoamista..yheks yöks..yksin tai roosan kaa..täks yöks...:) Se ei varmaan haluis lähteee...mut jooo toivottavasti se tulis.
Mullon just ny semmone olo et pakko päästä täält kotoo pois, ja heti..jos roosa ei tuu nii en tiiä minne menisin...mut sen kaa keksittäs varmasti joku paikka...
Heh..oon juono tommosen puolenlitran lonkun niin on alkoholii vähä veres...näkyisköhä alkometris? ;D En tiiä...mut joo..pöllin sen äitiltä...
Oooo...Cheekin - täältä sinne soi <<3 ;)

Mut joo toivottavasti roosa pääsee lähtee messiin :)
Hehehee...."Sori vaan mut oon pyrkiny vähentää"...
Mä oon tässä ja nyt niin helvetin leija..mä leijun pilvissä, liitelen taivaalla.
"I wanna Fly, I wanna Drive, I wanna Go" Niinpä...

Roosan äiti taas valittaa sille kaikesta sano "Eti semmonen koti jossa saat osottaa mieltäs". Joo...kohta me nähään Roosa...tehään äitis elämä vaikeeks, jos sä vaan tahot niin ;)
"Mä lähden täältä, ei oo syytä huoleen" :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3