13.5.2012

Raadettu isoi juttui pienelle kansalle!

Hälöy, ja sorppa ku en oo kirjotellunna mut eij oo ehtiny :) 
Iha magee vklp ollu...ja muutenkin, tosin vähän nuo suomen lätkä häviöt ottanu päähän mut joo...ne onki tosi pahoja nuo Kanadat ja USAn joukkue -.-' Pyhpah...voittivat 5-0 O.o Mikä nöyryytys, mutta jooo...
En oikee keksi mitä kirjottasin ku väsyttää...valvottiin viimeyönä pitkäääään mä valvoin johonki puol viiteen ja sit en nukkunu kunnolla ku piti oottaa et äiti tulee kotiin ja jos oisin nukahtanu kunnolla niin en ois jaksanu herätä :DD Aika sniikki. Mut siis jooo tänäänki ja eilen ollaan koko päivä suunnilleen juostu tuol ulkona ninjailtu vaikka missä päällä, alla, välissä ja sivulla :D Kaksmielinen juttu(ko)? Huomenna on opooo, kysyyköhän se siitä haastiksesta ;) 
No mut meitsi kuuntelee JVG - Karjala takaisin, oon kuunnellu sitä nyt koko illan kännykästä kun se soi mun päässä...Suomi MM kultaa -12? ;) 


Joooh...mut mä lähen koisii niin jaksan huomen sit vaikka sniikkailla kouluun ja en muuten ollu siel discossa, ja mistä veto että mulle auotaan päätä siitä huomenna ;DD Mul onkin jo näpsäkkäitä (näpsäkkiä (oslt))
puolustus lauseita suunniteltuna ;) 
Mut siis heidooooo!!


"Markat meni vaik parhaani tein, voi pelissä kaiken menettää..." 
Ihana biisi, sopii tähän MM huumaan ;) 


SUOMI MM KULTAA -11 <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3