25.5.2012

Fraidei

Hellow, mitäs kuuluu? Mä täs katon poliiseja. Aika jännä päivä ollu, päästiin koulusta jo 11.30 ;DD Ainii ja oli äikän arviointikeskustelut ja saan äikästä 7, vaikka koe ei menny läpi ees :D Jaja katottiin sit siin äikän tunneilla Oliver Twistiä, ihana ohjelma. Harmi ku ei ehitty kahtoo loppuun asti :/
Mut siis jooo nyt alko viikonloppu, vika vklp ennen kesälomaa!! JEAHH!
Perjantai siis, ja eipä oo kovin kehuttava keli aika sateista, ja aateltiin Roosan kaa tänää kotoilla ja huomenna sit rällätä ympäri kaupunkii ;D
Mut nii, nukuin koulun jälkee 15 asti ja nukuin tosi hyvin..Ja vaikka nukuin kollareissa nii oli tosi viilee..

Mut niih, tekis mieli vetästä kännit. On jotenki hieman vituttunu mut kauheen ilone olo (otappa tästä ny selvää) ;D
Mut mistä veto et mun pitäs huomenna sit hoitaa koiraa koko päivää tms? Hetkonen, oonki ovela ja ziikaan mikä vuoro mutsil on huome. (Tuol jotkut taas revittelee mopoilla) *tahtoo vapauteen täältä*
Uuh, mutsil on aamuvuoro, eli se on illalla kotona joten voin lähtee rällää rozin kaa ;) Muahahahahahaa.
Varokaa vaan miliisit.

Mutsi tuli äske töistä ja heti alko se helvetin moinen kaiken paskan jauhaminen, niin hyvinpä tässä taas kuulee ohjelmasta mitää...
No sit ku sanon nii tää tulee säätä telkkarin hiljemmalle "En minä mitään mölötä, minulla on sinulle huomisesta tärkeää asiaa" tms...joo sen tärkeet asiat "Kato onko sulla mitään vaatteita mitä tarviis pestä sinne reissuun mukaan"..ei hele, tekis taas mieli lähtee vege.
Oikeesti taijjan kesäkuun loppuun tehä taas jonku karkureissun tms...toki miks ei aikasemminki, jos pää meinaa levitä.

Ja kuitenki kuhan täs ny koulut loppuu, nii ei tarvii niistäkään enää stressata. Ja kun pääsen tekevään niin ei sekään asia enää vaivaa.
Tässä on nyt Helsinki jakso menossa ja toi toine kyttä muistuttaa vähä Mikko Koivua, ainaki iha hemmetin komee ;DD Muahahahaa...

Tjooh, noo...enköhä mää tänää viel kirjottele ku tuskin täs parempaakaa tekemistä löytyy. ;)
Kuitenkaa en huomenna sit välttämättä ainakaa illalla ehi kirjottelee jos oon Roosan kanssa.
Ihanaa viel tulee pari jaksoo...no ainaki yks ;)

Jajoo mun pitää mennä tekee koiralle iltapalaa...ja käytän sitä sit ton vikan poliisi jakson jälkee ulkona.
Nii joo ja mä en tiiä/muista mitä puutaheinää mä tänne oon kirjottanu ku oon vaan aina välil vilkassu et mitä mä oon tänne kirjottanu.
Mutsi tos ihmettelee et miten mä osaan kirjottaa ilman et katon mitä kirjotan. Eli niinku ilman silmiä. Muahahahahahahaaa..!!!!

No jooo nyt ku meen niin ehin kahtoo sen poliisi jakson alusta asti..:)
Moikka! Ilosta ja villiä perjantaita to Everybody!!!!

 P.s nyt se koiranhoito lankes mulle sit huomenna ku mutsi lähtee shoppailee...-.-'' Muhuuahahaa..!! YÄÄÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3