30.7.2013

100% vihaa

Jos me kerta ollaan suhteessa, miks sä kirjotat/puhut siitä että haluut pokailla muita? 
Onks se uskollisuutta? Ei. 
Sul on monta eri juttua yhtäaikaa menossa, jota sä hoidat vaik sit puhelimen välityksellä. 
Sä sanot et sä oot joku viallinen. Mut minä se viallinen tässä taijan olla, kun kerta mä en kelpaa. Kun sä haluut jonku muun. Pokata muita. 
Tätä mä en ymmärrä, koska sä oot vakuutellu mulle et mä oon se sun ainoo. Ja et mä oisin sun one true match. Mut se et sä haluut vaa dokata, pokata, bilettää ja elää nii vastuutonta elämää. Mä en siihe voi ryhtyy enää. Mä menetin kaiken sen takii et olin vastuuton. Koska en ajatellu. 

Mä en tiiä ollaanko me yhessä tällä hetkellä. Mut noista sun kirjotuksista tuli semmone olo, että ei me olla. Koska sul on muita? Koska sä haluut olla muitten kanssa. Mikä järki täs jutus sitte ois. Mä oon sanonu sulle, et mä en ikinä lakkaa välittämästä susta, enkä rakastamasta sua. 
Mä en välttämättä oo semmonen ihminen joka sitä on koko ajan kertomassa ja todistelemassa, toivoin et mä riittäisin sulle tämmösenä. Mutta ilmeisesti en riitä. 
Sun päässä sä varmaa ajattelit että "viivi jätti mu" mut mun mielestä sä jätit mut. Sä jätit mut. 

Ootko sä jotenki parempi kun minä? Miks mä oon sit niin paljo huonompi? 
Mä en oo terve. Mutta en oo niin sairaskaan etten mistään mitään tajuais. 
Mul on suunnitelmia sen varalle et päätän lähtee täältä. Mul oli taas tosi huono kausi, ja nyt on vähä parempi vaihteeks. Mut tiiän et tääkää ei kestä loputtomii, kohta oon taas ihan pohjalla, ja sit nousen sieltä ylös, ja meen taas alamäkee...se on kierre johon mä oon joutunu. 

Sä et voi syyttää mua tästä, enkä mä syytä sua mitenkää. Mut mieti, mieti omaa käytöstäs ja puheitas. Miks mä en kelvannu, enkä riittäny sulle? 
Mikä vittu mussa on vikana? 
Kuuluuko mun oikeesti menettää ihan kaikki? Ja ku tiiän et loppu tulee...se lähenee koko ajan. 
Tekis nii mieli vaa heittää hanskat tiskii, en välitä siitä jäiskö joku kaipaamaan. Ei sil olis mitään merkitystä. 

Mä inhoon sun marttyyrimäisyyttä kun oot sillee "ei viiville varmaa merkihe mitää vaik kuolisin". Kun tiiät iha vitun hyvin et merkihtee. Mä en jaksa tätä. Mä en vaa jaksa. MÄ en vittu JAKSA. 
Huku siihe itsesääliis sitte. Mä en oikeesti jaksa. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3