4.7.2013

Second day

Huomenta! Mul meni varmaa 1,5h kun tein tota uutta banneria ja kun säädin sen paikoilleen, menin joskus 00 aikaan nukkumaan. Olin ottanu iltalääkkeen jo 18 niin väsytti ihan sopivasti...:D Nyt me kokeillaan sitä et otan sen aikasemmi, normisti oon ottanu 20, mut sit saan unta vasta 01 jälkeen. Ja sit mun on tositosi vaikee herätä aamulla. Nyt oisin saanu jo aikasemmi unta, eikä ollu vaikee herätä. :) Eli mun kantsii ottaa se lääke aikasemmi...se on seroquel prolong 200mg.
Mut jooh, tänään takasin joensuuhun. Ei siinä mitää, oisin mä voinu tääl pitempääki olla. Mut mul on ens viikolla luultavasti jo se seuraava loma ja se on 2 yötä. <3
Mä täs koitan ladata mplle musiikkia mut pää on ihan tyhjä nii ei tuu mitään mieleen mitä lataisin..:D Perus.

> Daft Punk - Get lucky
ihana biisi. Popiteltii tätä veljien kaa mökillä
> Kid Rock - All summer long

Jjoo, pitäs varmaa ennen puoltapäivää lähtee liikenteeseen.
Mitähä mä tekisin tuol joensuus tänää? Omis taitaa olla töissä, pitäis käyä ostaa kengät. :D


Nää tavarat mä haluisin :) Nuo chapsit mää tilasin.
Mut mä lähen koiran kaa ulos.
Kirjottelen myöhemmi lisää.

Ihanaa torstaita!

Viel tän päivän horoskooppi:
Torstai 04.07.2013                                                                                                                                 Mietit, oletko välinpitämätön, jos tiedät mitä toisen ihmisen pitäisi tehdä, muttet onnistu sanomaan sitä hänelle. Ellet ole hänen vanhempansa, et ole välinpitämätön. Toisen asioihin ei kannata puuttua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3