6.7.2013

This time it's gonna take some time to heal

Eilen tallilla oli ihanaa.
Hypättii vaikeeta kavaletti tehtävää, ja lopuks ne joil oli menny hyvin sai hypätä korkeempaaki helppoo tehtävää. Hyppäsin Winhalla 85cm pystyn. Sitä piti rohkasta ja ajaa eteen jonki verran, se tuntu vähä siltä että se epäröis.
Puhtaasti päästiin yli.
Sit ratsastettiin hepat laitsalle, ja seurasin yhen hepan lastausta ku se lähti uuteen kotiin. Se ei ollu helppo lastattava.

Tänää, käytii ostaa mulle kengät.
Keltaset tennarit.
Käytiin eläinkaupassa, ja heppakaupassa. Unelmoimassa ja katselemassa kaikkia niitä tavaroita. Mä niin haluan oman hevosen. Se ottaa paljon, mut paljo se myöskin antaa.

Ollaan pelattu korttia, hävisin monet kerrat ja voitin myös aika monta kertaa.
Käytiin elokuvissa, itseilkimys 2. Se nauratti aidosti.

Must tuntuu et osaan olla nyt enemmän minä, että oon aidompi. Jotenki ei oo niin painostava olo. On helpompi olla. Mut oon silti surullinen. Mä oon surullinen R'n puolest.
Huomenna on sunnuntai meil ei oo varmaa mitää ohjelmaa täällä. Et varmaa aika seesteinen päivä.
Ens viikolla meil ois ollu se kesäretki, mut mä nyt sit pääsen kotilomalle, ja se on 3 yön loma!
Huippua.

Lakkasin mun kynnet oransseiks. Voisimpa laittaa kuvan.
"Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
sä heräät huomaamaan,
sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan" 

Joo. Pitänee tästä lähtee. 
Kiitti, moi.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3