3.7.2013

Sitä mitä mul on ei löydy sulta # Loma

Helou, uudistin blogiini niin kun joskus puhuin.
Mul on ollu ihan mukava päivä, lähin joensuusta 10.15 bussilla. Ku tulin Kpo tääl sato vettä kaatamalla.
Oon ollu tosipaljo koneella tänää mut eikai voi mitää ku on niin paljo tekemistä. :D
Tilasin hööksiltä minichapsit ja nahkaset kannusremmit ku on pitäny jo kauan ostaa semmoset, mut ikinä en oo saanu aikaseks. Näin Roosaa tänään, ja mun tunne siitä että meijän suhde ei toimi enää on vahvistunu. Mut tää on niin perseestä, hajotaan jos erotaan ja hajotaan jos ei erota?
En haluu ajatella sitä. En haluu tehä mitää päätöksiä nyt.

Mul on ylihuomenna ratsastus <3 Onneks pääsen taas hebosen selkään...sinne mä kuulun.
Aattelin varmaan viel vaihtaa tota banneria jos saan tehtyä nyt yön aikana jonkun kivan :)

Kelatkaa, mun viime yölomasta kotona on 6kk...hullua! Mut nyt mun ei tarvii enää odottaa niin pitkiä aikoja koska tsemppaan. Ja pääsen koht jokatoine vklp kotii #!
Huomenna mennään shoppailee (mulle uus kännykkä <3 #) Jiihaa...
Ostan varmaa samsung Xcoverin.

Aattelin herätä huomenna joskus 9? aikaan varmaa. Ja mun pitää huomenn tyhjennellä noita mun kaappeja ja laitella pahvilaatikoihin tavaroita.



Mun pitäis viel kesän aikana ostaa uuet ratsastushousut, ja sit ostan varmaa ens keväänä uuet popot.
Ja talveks tarviin kans uuden takin. Rahanmenoa luvassa siis.
Jjoo, ihan kiva päivä ollu, käytiin kahtoo veljen tulevaa asuntoo...se lähtee kokeilee siipiään maailmalle, toinen veli lähtee ens ma inttiin <3 Voi pikkusta.

Muttaa, kirjottelen huomenna varmaa viimistää bussissa. Mut koitan päiväl ehtii kirjottaa, ennen ku lähen.
<3 Mut, mää rupeen valmistautuu nukkuu.

Öitä. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3