24.7.2013

I have no reasons to be here

Mutsi vaan puhuu kokoajan; talotalotalotalotalo. Ihanku meijä tulevaisuus ois suunniteltu valmiiks.
Vittu pitäköön talonsa. Mä en jaksa koko ihmistä.
Mun unelmilla ei oo sille väliä. Ja kenties se käyttää mua pelinappulana toteuttaakseen omat unelmansa.
Mul on 1 ihminen josta on tullu mulle tosi tärkee ja joka oikeesti tuntuu välittävän musta. Iitu <3 kiitos et oot jaksanu mua ja et oot ollu mulle niin kiltti ja ihana.
Mut me ei saaha viettää aikaa yhessä. Se on ainoo joka saa mut ees vähä haluamaan olla täällä.
Mul vaan, en tiiä. Tä on niin voimakasta.
Kaikki loppuu. Haluun tän päättyvän.

Kaikki menettää merkityksensä. Ne on jo menettäny.
Asiat vaan pahenee tunti tunnilta, päivä päivältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3