5.7.2013

Katse ylös ja eteen *

Olin eilen joensuussa joskus 25 vaille 8.
Kuuntelin matkan musiikkia.
Me erottiin R'n kaa. Postaan omista ajatuksista ja tunteista enemmä sit seuraavan kerran ku oon kotona.
Meil ois ens viikol joku kesäretki vaasaan, to-ma. Mut esitin toiveen et mä pääsisin kotilomalle sinä vklpna ku ei oikee nappaa toi retki. Juhannuksen jälkee.
Talli menee kiinni, hepoil on kesäloma se aukee 15pv maanantaina.

Juttelin eilen mun omiksen kaa siit et mun pitäs käyä vaateostoksilla ja se sano et se on varmaa viikonlopun homma sitte.

Mul on jotenki oudot tunnelmat. En oikee tiiä et mitä ajattelisin.
Mut toisaalta oon helpottunu.
Ja onnellinen joistain asioista. Esim siitä et loma meni hyvin, ollaan R'n kaa frendei, ja et pääsen tänää tallille.

Mun pitäis saaha ne mun kesätyörahat.
Tänää mun pitäis siivota oma huone ja lakata kynnet uusiks muunmuassa. Ei siis mitää ihmeellistä tekemistä.
Oon yksin täl meidän osastol. Toisel osastol on pari tyttöö, ja ne lähtee ohjaajan kans kapeen.
Vihaan sitä ku ei pääse mukaan tommosiin juttuihin. Ne käy jokapäivä jossai, jätskillä, sirkuksessa, tivolissa tms... en pääse ikinä mukaan.

Huoh, tulis ees joku mukava ohjaaja tälle puolelle. Vois pelata vaikka korttia.
Jotenki alakulonen oon varmaa. En tiiä, en jaksa ajatella...mitään.
Vittu.

No  mut toivottavasti ens viikol se kotiloma, se ei oo viel iha 100% varma, mut todennäkönen sentään.
Bwaah, toivottavasti pääsen jouluna kotiin. Kotiutus vois mun mielest alkaa siin vähä ennen joulua.
Ku se kestää kuitenki semmosen 6kk se kotiutumisprosessi.
Rasittavaa se on itse kullekkin mut kyl se kotiin pääsy sit palkitsee.

Haluisin ysin pakettiin mahollisimman äkkiä. Pakko paiskii syksyllä kunnolla töitä sen eteen.
En aio hakee kaksoistutkintoo jos päättärin KA jää alle 7,5.
Mut käyn ainaki muutamalla iltalukion kurssilla.

Kun oon päässy kotiin, me aletaan ettii mulle hevosta. Mä pidän kaikista hevosista, mut sydämeni oon menettäny lämminverisille. Ja haluun lv'n. Niistä on vaikka mihin. Ja niittenki kaa voi menestyä.
Tunnen ihmisiä jotka kisaa aluetasolla lämppäreillä. :)
Hevosia ne on lv'tki.

Mut nii, mul on 10min koneaikaa jälellä (y)
Tääl kaikki on niin säännösteltyä ja rajattua.
Mut nii, tänää varmaa aika letkee päivä luvassa ku ei oikeesti oo mitää muuta ku se rida sillo illalla.
Aattelin lueskella "hevosen peruskoulutus" kirjaa. Kiinnostaa nimittäin ihan vietävästi.
Ei vaan oo ollu aikaa lukee sitä viel.

No mut, mä käyn ziikailee viel myynti-ilmotuksia ja lähen sit.
Hyvää viikonloppua! 

1 kommentti:

  1. Pärjäile.. Oot aina rakas. <3
    Anteeks kaikesta paskasta, mitä aiheutin sulle.

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3