9.7.2013

Alkuviikon vaikeudet selätetty?



joo, eli täs on taas tapahtunu vaikka mitä.
Oon ollu sairaalassa, menin sunnuntai iltana tajuttomaks. Ja se luultavasti johtu nestehukasta ja suolatasapainon romahtamisesta tms... sit mulle maanantaina tehtii jotai aivotestejä. Ja olin kuulemma ollu agressiivinen jossai vaiheessa jotai hoitajaa kohtaan siel sairaalassa. Ja ne kuulemma luuli et oon vetäny jotai ylimäärästä. Muistan ku joku koitti juottaa mulle lääkehiilet mut en halunnu juua sitä, ja sit ne meinas letkuttaa mut olin ruvennu huutaa et en oo ottanu mitää lääkkeitä ja simahtanu.

Nooo...kuitenki. Nyt menee iha jees, oon enon luona "lomalla" ku äiti tuli käymää. Ku puhuttii eile puhelimes sen kaa. Se sano et se on ylpee must ku tein niin ison ratkasun miun ja R'n suhtees. Mut et se tukee mua. Toivon et R pääsis siit kamalast elämän tyylist irti.
Ei sillä tulevaisuutta rakenneta. Viinalla ja napeilla nimittäi.

Vittu tuol yksikös on tylsää, Misa on kotilomilla tulee vasta elokuussa takasi ja meijä junnu on tod.näk Alavassa. En oo 100% varma. Mut ku se kävi piipahtaa tuol nii se sano et se on ollu koko ajan kuopiossa ja se on sen ikänen et ei se julkulas voi olla.
Voi raukkaa. Mul on oikeesti ikävä sitä vaikka se onki välil ihan hirveen ärsyttävä.

Hmm...20 pitäis olla takas yksikössä. Mut taijan myöhästyy vähä. AInii en oo ottanu mun iltalääkettä ;D pitäis ottaa se 18...
Noni nyt on seki sit otettu.
Vähäkö mua harmittaa ku mun omis on ainoo tuol yksikös jolle voin purkaa sydäntäni. Ja nyt se ei oo ollenkaan meijä puolel vaikka sen pitäis. Ja mulle sanotaan että "voivoi elämä on". Tuntuu vaan pahalta, ku haluisin puhuu niin sil ei oo aikaa.
En tiiä yritän nyt sit selvitä ja toimia sillee et kaikki ois tyytyväisiä,. Tai no ei mun niin tarvii olla tyytyväinen mut kuha ees nuo muut olis.

Oispa helpompaa. Nyt on tosiaan aika rankkaa. Toivottavasti saan mun itsenäiset ulkoilut takasi ees.
Ja onneks piksu on ihana ja sano et voin tulla aina täällä käymään, et se tykkäis.
No huomenna jos jollakin on aikaa niin tehään mulle viikkosuunnitelma. Jes...no onneks ei oo enää hirveen pitkä matka perjantaihi ja sit ois se kotiloma <3
Hemmetti et kaipaan kotiin.
Ja sovittiin Roosan kaa et nähään lauantaina :)
Jeps..
Mut pitää mennä. En tiiä mite nyt taas pystyn bloggaa tuol yksikössä.
Mut moroo! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3