22.7.2013

Kai mä hengitän

Olo ei oo mitenkää hurrattava. Oon pettyny itteeni.
Herättii tänää joskus 13 maissa...ollaan käyty kaupoil, käytii ostaa jotai pensaita tonne takapihalle.
Äiti haluu peittää sieltä yhen kohan missä Zili käy aina kaivelemassa.

Sanni - Jos mä oon oikee

Tekis mieli vaan polttaa, polttaa, polttaa.
Tiiän kyl mikä tää mun ongelma nyt on mut en haluu hyväksyy sitä.
Tuntuu et mun blogin pitäis olla sama, kuin sillon ennen.
Saatanpa vaikka muuttaa sen takasin samaks...

Muuttelin blogin nimen takas vanhaks...tuntu väärältä tuo mikä se oli hetken aikaa. En oo viel valmis olee muu kun eläväkuollut.
Sain viimeyönä josku puol viien jälkee vasta unta.

Tehtii Roosan kanssa ruoka kun äiti meni käyttää Ziliä. Nyt äiti on tuolla takapihan kimpussa, ja Roosa kännykällään varmaa chättää olohuoneessa.
:) Tänää tulee Charlien enkelit...pitää kattoo. Tunnin päästä alkaa.

Mut joo, kirjotan varmaa illal mun ajatuksii enempi jos saan ne koottua jotenki.

Kuhan syksy tulee niin varmaan sit teen taas ulkoasusta syksysemmän. Pitäis varmaa ottaa enemmä ajankohtasii valokuvia mut väsyttää niin paljo et ei jaksa nyt. :F

tykkään pitää rannekoruja. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3