4.7.2013

Hetki ohimenevä --

Käytiin äitin kaa Gigantilla, ne Xcoverit oli loppunu varastosta niin saan sen sit ens viikol kun niit tulee ;)
Jipii. Sit käytii ostaa vaatteita, ostin pari toppia ja alusvaatteita :) Sit sovittelin kenkiä, mut en ostanu kuitenkaa. Sit ostin meikkeijä, pari kynsilakkaa...ihanan väriset! Ja muutaman meikkivoiteen ja puuterin ja kulmakynän :)

Mut nii mulla jos on ens viikol se loma niin kirjottelen sitten enempi. :)
Meen kunkkuraveihin kuun lopussa...ihanaa ku nään sillo mun kaveria jota en oo nähny liian pitkään aikaan <3

Mut nii, loma loppuu muutaman tunnin päästä en tiiä et mitä hirveempiä mä täs nyt rupeen tekee. Ainaki lataan kännykkään muutaman biisin :D
Jes, no mut loma kotona onnistu, ja oli ihana. Seuraavaan kertaan. Ihana tietää et pääsen jo viikon päästä taas käymää täällä. :)
On tää kotona oleminen vaan parasta.

- "Dont worry everything is going to be amazing" -

Aion ottaa laitoksessa iisisti ja toimii niin ettei mun lomia tarvii kenenkään peruuttaa tai kyseenalaistaa.
:) Lukijoita kaipailisin!

Huomenna estetunti, huippua, nään kavereita sitten tallilla. <3 ;)
Perjantain tunti on ihan paras...pitää kattoo jos saisin jonkun kuvaamaan.
Jos mun omis lähtee käyttää mua siel, nii se ainaki osaa kuvata mun kameralla.

Ainii, nyt ne biisit sinne puhelimee! Meinasin jo unohtaa.


Viime perjantailta tuo kuva. :) 70cm rataa menin. Rakastan tuota ponia!

No mut moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3