18.7.2013

Viivi on irti

Moi, en oo kirjotellu aika pitkään aikaan. En oo jaksanu enkä ehtiny.
Mul on menny hyvin. :)
Oon käyny tallilla ja semmosta normaalia.
Keli tääl pohjois-karjalassa on ollu kylmä, jouduin laittaa lattialämmityksen päälle ja nukkuu collareissa, pörrösukissa ja hupparissa :D

Saatiin mun enon luona käynnit sovittua, oon just nytki tääl Piksun luona.
Käytii tos kaupassa ja piksu tuol imettäää just nyt. :)
Mut haetaa 16 ku mun pitää olla tallilla 17 mul on se hevosen hankintaan liittyvä kurssi.
Sit mut haetaan sieltä sen kurssin jälkee. Oon ehkä puol 9 takas yksikössä.
Junnu tuli eile illalla takas meijä osastolle, oli ilosta nähä se.

 

Ihana biisi. Tää soi mun päässä koko ajan. Ja varmaa hyräilenki tätä koko aja. 
Äiti oli eilen muuttanu Kiuruveelle, ja mä meen Su-To lomille sinne :)
Ville oli muuttanu sinne omaan kämppääsä ja se eile unohtanu avaimet kotii ku meni röökille ja ovet tietenki lukossa...sit se oli kiivenny ikkunasta sisälle :D
ebin.

Tjoo, mut ei täs varmaa nyt mitää ihmeellistä. Hirveesti oon hevosasioita selvittäny, siihen liittyen jos me Virosta ostettas hevonen, mm...kuljetusjuttuja.
Sit oon kans katellu varteenotettavia tallipaikkoja. :) Kylhä niit on jo muutamia.
Aika ajoissa senki sit saa varmaa varata.
Ja en tiiä, oon ehkä ens kesäks kotona kokonaa.

Mut mä rupeen kokkailee :D
katotaa poltanko koko mökin.
Byeskiii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3