23.7.2013

Läskiläskiläskiläskiläskiläskiläski

Helvetti mä vihaan itteeni. Mä söin perunoita ja broileria.
Mul on niiin paha olo. Mä en syö enää mitään tänään. Enkä syö huomenna. Miks oon tämmönen läskipaska? Voi vittu. Mä vihaan itteeni. Haluun oksentaa mut ku Roosa ja äiti on tääl. Hyi vittu söin reippaasti yli 500kaloria. Varmaan 700 ainaski. Mä teen tänää 100 vatsaa, 50 selkää, 150 peffaa ja 50 punnerrusta. Mä en enää millää voi peruu tota äskeistä. Onneks mun ei huomenna tarvii syyä. Ja joensuussaki on helpompi olla syömättä.
Mä vihaan itteeni. Mä en enää syö.
Ei; perunoita, pastaa, margariinia/voita, ei keksejä, pullaa, karkkia, suklaata, sipsejä, pähkinöitä, ei mehua, jäätelöä, sianlihaa, vehnäleipää, kananmunia, juustoa, leikkeleitä.
Mun on pakko kuluttaa 400kcal keinolla millä hyvänsä...ehkä mä sit vaan lähen lenkille...en istu, makaa, nuku. Yritän olla koko ajan liikkeellä. Tunnen miten rasva valuu mun jäsenissä. Miten se takertuu mun raajoihin eikä ikinä irtoa sieltä. Kun katon peiliin nään miten valtava mä oon. Mua oksettaa. Voisimpa oksentaa. Mulla on kylmä. En enää ikinä lopeta oksentamista. Huomenna ja ylihuomenna mul on vesipaastopäivä.
Mun on pakko liikkua. Pakko polttaa kaloreita. Pakko lopettaa syöminen. Pakko laihtua.
En uskalla mennä vaa'alle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3