23.7.2013

Every breath, Every hour has come to this -

Tultii just kaupoilta, laitoin koiran pihalle ja tulin sit tähän. 
Askelmittari näyttää 6388 askelta, -194,4 kaloria 4,4km. 
Hyvä, mun on pakko saaha ne eiliset rasvat ja sokerit pois mun kehosta. Mun pitäis auttaa äitiä pesukoneen johon kanssa, ostettii siihe muutamat (5) erilaiset pihit. Se johto vittuilee meille. Sit käytii viel 5 säkkiä multaa. Äiti menee taas tonkii tonne pihamaalle. 
Mut nii, oon viime postauksen jälkeen juonu 1dl mustikkakeittoo. Oon juonu sitä tänää sen 3dl, eli 22kcal.
Äiti riehuu tuolla kylppärissä ton pesukoneen kanssa. Pitäs varmaa mennä helppimään. 
Ei se putki siitä lähe. Vittu varmaa pitää ostaa uus pesukone, saatana. 
Tänään syön varmaa viel sitä mustikka keittoo ja ehkä pinaattiletun. en tiiä. 
Mul on nälkä, pitää tottua tähän. 
Mä oon vahva mä kyllä pystyn torjumaan kaikki liikakalorit. 
Voisin lähtee koiran kanssa lenkille. Pitäis saaha 15000 askelta tänään. 

Jos lähtisin Zilin kanssa kohta kävelemään, sit voisin syödä. Sit voisin pitää Zilille koulutus hetken pihalla, sitten. Äiti puhuu ruoasta, mä mumisen sille hiljasia vastauksia. Vaikka oikeesti, mä en voi syödä tänään, enkä huomenna. Syön vain sen mikä on kalorejen puolesta sallittua. 
Joo, mä taijan lähtee tonne ulos. 
Voitas ettii illalla joku uimapaikka täältä ja käyä uimassa. 
Mut googlettamalla en oo löytäny yhtäkää uimarantaa täältä vielä O.o 
Ihme tuppukylä perkele. 

Mun omaohjaaja mehiksestä soitteli äitille tänää, oikeen sano mulle terkkuja ja oli kuulemma miettiny mun lomajuttuja. Ihme et sil on ollu aikaa miettiä minun asioita. Onpas kumma. Yleensä kaikki muu on ensisijaisempaa. Ja kyl mä tiiän miks se ei vie mua vaateostoksille. Se ei kehtaa näyttäytyä mun kanssa missään, eikä sen mielestä mistään kaupasta löydy niin isoja vaatteita kun mitä mä tarviin. Sen mielestä on noloo olla mun kanssa yksikön ulkopuolella. Se vihaa mua. Oon sen mielestä ruma ja läski (en kiellä), enkä ansaitse sen aikaa. Ihan sama. En jaksa ajatella koko asiaa. 

"ota vaikka leipäpala evääks kun lähet zilin kanssa ulos." --- "Jjoo" (nii otanki mut mä annan sen Zilille. Sillä on nälkä, se pyörii täs keittiössä. Nyt pitää kerätä itteni. Huoh, joo. 
Mä lähen lenkille. Nyt lähen kävelemään. 
Päivittelen sitten taas. 
Moi! 

Tulin ulkoo jonki aika sit. Askelmittari näyttää: 11070 askelta -336,8kcal 7,7km.
Ulkona on aika lämmin kyllä,. Äiti oli saanun ton kukka penkin valmiiks. Se on kivan näkönen laitan siitä kuvan joskus. Tänää, tai huomenna. 
Pitäis varmaan syödä nyt jotain. Taijan ottaa salaattia ja mustikkakeittoo. Mutta joo, aattelin nyt vaan päivittää nää numerot. Mul on nälkä. 
Tää taistelu ei tuu loppumaan pitkiin aikoihin. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3