26.7.2013

Verta, hikee ja kyyneleitä

Taas yks tunti joka meni päin persettä.
En oo syöny tänää ihmeemmin 1dl keitettyy riisiä ja salaattia.
Mulle on valitettu mua on hiillostettu ja vaikka mitä. Mun huone ratsattii eilen, mut ratsattiin eilen ja mult otettii huumeseula jee. Bentsois oli näkyny hailakka viivan. En taas tiiä miten se on mahollista. Mut se kuitenki katottiin negatiivisks.
Onneks.
Jäin kiinni oksentamisesta. En kuulema voi tehä niin tjt.
Haluisin kotii. Haluisin olla kahestaa äitin kaa.
Kaipa mun tarttee taas nostaa itteni pohjalta. Oon mä tehny sen ennenki.
Vaik oon väsyny uskoo,, niin luotan viel kerran et asiat järjestyy. Luotan vielä. Vaikka paha olo onki.
"Me unohetaa et se kuilu osaa kattoo takasi."
Pakko ryhdistäytyy. Mun on pakko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3