23.7.2013

Oon ulkopuolella vaik seison sisällä

Miks mun ranteen iho ei vaan kestä. Emmä sitä oo raapinu tmt.
Oon edellee ainoo hereillä. Seisoin tuijottamassa itteeni peilistä. Tein lattialla vatsalihas ja pakaratreeniä. Venyttelin, naksuttelin mun lonkkia ja olkapäätä. Haluisin juosta, haluisin olla niinku nää muutki on. Nukkua rauhassa.
Näytän kuolleelta, mun naama on taas vähä turvoksissa...mun silmät punertaa ja mul on väsymyksen aiheuttamat mustat silmänaluset.
Mä oon täs yksin ja kuuntelen kellon tikitystä. Kuinka pitkään mun pitää odottaa?
Jos voisin lähtisin nyt heti yksin juoksee. Mut emmä voi, äiti heräis ja säikähtäis. Sit seuraaval lomal. Kerron sille valmiiks et lähen aamulenkille sit se vois jatkaa uniaan rauhassa.
Ärsyttää ku mehiksessä ei pääse ennen aamupalaa ulos. Päivän parhain lenkki aika nimittäi.
Kello ei liiku yhtään.
Oon taas jumittunu ajan kanssa tähän ahistavaan harmauteen.
Meen kohta sohvalle pötköttää.
Mun pitää parannella.mun jumppatreeniä. Pitää tehä siitä vielä laajempi. Sen pitää sisältää kaikki. KAIKKI.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3