13.7.2013

Kotiin

Jjooo...oltiin Suonenjoella bailaamassa. Oli kivaa siel laulo catcat ja reetu...kovat bileet oli. 10cm korot jalassa uuet mustat pillifarkut ja paljettitoppi ;) piti ottaa kengät pois ku päästii kassun teltalle...sit syötii siin iltapalaa kebab&ranskikset ja lähettii ajelee kpoo. Näin siel mun entistä luokkalaista <3

Olihan tuol kivaa. Ja kaikenlisäks oltii totaalisen selvinpäin...molemmille, mulle ja Roosalle siis on muiden toimesta asetettu juomakielto. :D Törkeetä.

Meit on bmw täynnä. Roosan porukat ja Noora ja Roosa ja minä ja mutsi.  :)

Ainii mie sain tänää tän uuen puhelimen. Käytii se gigantilta hakee ja sit käytii shoppaa ja sain ne farkut...istuu mulle täydellisesti.
Jaja mitäs muuta nii meil onki muutto Kiuruveelle jo Tiistaina. Sen piti olla 22pv mut Kassu varas itellee lennon afrikkaa siks päiväks...taijan lähtee mukaann :D
No ei.
Diih, meil on koti siis täydellisen (ainaki melkei) kaaoksen vallassa.
Voisin laittaa huomenna vaikka pari kuvaa :)
Ei meijä kämppä oo hieno semmone vanha vuokra-kolmio. :D

Heh...:) Mun hööksin paketti on tullu postii...pitää käyä hakee.
Mut joo...meen himas varmaa viel koneelle hetkeks.
En tiiä jaksanko blogata..huomenna meen Roosan luo päiväks ;) aateltii popitella. Nnnooo mut määpä jään kuuntelee näitte aikuisten sekoja nuoruustarinoita. :D

Moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3