23.7.2013

~ Mun on pakko ~

En taaskaan saa nukuttua. Mun pään sisällä pyörii miljoona asiaa mitä mun pitää tehä.
Eilen söin taas liikaa söin karkkia ja sipsejä. En enää ikinä syö mitään semmosta. Tunnen miten se rasva valuu mussa ja miten se kertyy mun mahaan ja reisiin.
Ällötän itteeni vaikka sanon kaikille.et oon iha ok tälläsenä. Valehtelija. Mä vihaan itteeni.
Mul on taas oksettava olo. Tekis mieli mennä oksentamaan kaikki pois. Mut en voi.
Lupaan itelleni et en käytä enää voita enkä margariinia enkä juustoo en syö enää ikinä vaaleaa hiilaripommi leipää. Mehukeitto ja vesi ja omena kuuluu mun ruokalistaan. Mun on pakko hävittää 7kiloa!! Ja sitten vielä muutama. Mun on pakko saada omat ulkoilut että voin lähteä juoksemaan. Mun on pakko lopettaa syöminen. Mun on pakko laihtua. Pakko kiinteytyä, pakko päästä eroon näistä löllöreisistä ja pömppömahasta.
Pakko Pakko Pakko.
Mä teen jumppa suunnitelmani mukaset treenit jokapäivä.
Mä teen mitä vaan että musta tulee kaunis.
Alottelen nyt 200kaloria päivässä muutaman päivän ajan. Sitten paastoan muutaman päivän ja taas 200kcal/päivä ja taas paasto.
Tää on mun unelma. Mun on pakko.
Auttakaa mua.
Mä en syö enää jäätelöä, keksejä tai pullaa. En mitään piilorasvaisia hirviöitä. Mä syön salaattia ja hedelmiä ja sokeroimatonta mehukeittoo. Mun paino ei nouse enää nyt sen on pakko vaan laskea. Jos se ei rupea laskemaan treenaan vielä kovempaa, treenaan vaikka taju lähtis.
Mun on pakko.
Mä en mahdu mun elämään tälläsenä. Mä vihaan itseeni. Inhoan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3