23.7.2013

Sä et voi pakottaa mua uskoo #

Menin sohvalle makaamaan. Tuudittauduin valheelliseen turvallisuuden tunteeseen ja annoin itteni vaipua unen ja valveen rajalle. Sitä kesti neljä tuntia. 
Sit nousin ylös, menin suihkuun ja otin mehukeittoo 2dl. 
Sitten lähin koiran kaa lenkille, lenkkarit jalkaan ja menoks. Käytii aika lyhyt lenkki, Zili oli just saanu aamuruokasa, ja keli oli lämmenny.
2,26km 18min -98kcal, 3232 askelta. 
Alkumatkasta Zili vaa riehu ja roikku hihnassa, sit käskin sen istuu ja maahan ja antaa läpsyn muutaman kerran ku se rupes riehuu, nii sit se rauhottu ja juos loppulenkin nätisti. Tosin semmonen puol kilsaa ennen kotia, Zilillä oli hirvee jano jo nii se rupes uusiks kiukuttelee. Ja sit se lönkytteli aika hidasta vauhtia, piti hoputella sitä. Mut hienosti se meni kyllä, viime kerrasta on melko pitkä aika. 
Mut nyt rupeen taas juoksee sen kaa säännöllisesti, mun on pakko ostaa ne juoksutrikoot. Nyt juoksin chinoissa ku en jaksanu laittaa collareita. Ne vaa ei oo ehkä niinkää tarkotettu toho urheiluun. 
Pitää taas kysellä sen mun kesätyörahan perään, vittu saisivat alkaa maksaa pikkuhiljaa. 
Äiti lähtee kaupoille. Voisin oikeestaan lähtee mukaan, niin saan askelia, mun on pakkopakkopakko kävellä. 
Ärsyttää ku en tiiä missä meijän vaaka on, varmaa viel jossai pahvilaatikossa jossai nurkassa. 
Vois oikeestaa toivoo joululahjaks uuen vaa'an äitiltä. Ja jos mä noil vanhoil lenkkareil pärjäisin nii voisin toivoo synttärilahjaks ne uuet juoksukengät. Ei tarviis ite tuhlata kaikkia rahoja niihi.  
Mun veljel on vala tilaisuus armeijassa 2 viikon päästä. Voi että mä oon ylpee siitä. Se on hieno mies. 
Pitää keksiä sille tänä vuonna tositosi hyvä joululahja. Se on sen ansainnu, jotain käytännöllistä ja jotain omaa luksusta mun sille pitää ostaa. :) 
Mut me ollaan lähössä sinne kaupalle, mun pitää mennä vaihtaa vaatteet. Tuun kertoo viel et miten mul tää päivä menee sit  <200kcal, ja mitä syön ja kui paljo liikun. Tässä vaiheessa lasken mukaan viel hyötyliikunnan. Myöhemmäs vaihees sil ei oo enää merkitystä, reeniä horo. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3