23.7.2013

Raportti

Tultii just lenkiltä. Askelmittari: 21,253 askelta -646,kcal 14,8km.
Oltiin sauvakävelee, se on paljo tehokkaampaa mun mielestä kun normikävely, ja ainakin mä kävelen paljo reippaammin. Mul on kylmä ootan et pääsen suihkuun. 
Ja suihkun jälkeen aion käyä vaa'alla uuestaan. 
Käveltiin 1kierros...toinen, kolmas. Roosa tuntu vähä vastustelevan sitä kolmatta, mut kylhä se mukana jakso. Oisin voinu jäähä vielä itekseni kävelemään. Mutta ajattelin säästää vähä niin voin huomenna käyä sit juoksemassa. Et ei mee jalat kipeiks. Ku mun lonkalla on joku ongelma siihen koskee suunnilleen koko ajan. Mut se ei mua estä. Mä kestän sen kivun. 
Sauvakävely polttaa n.300kcal/h, taijan joka kotilomalla käyä sauvakävelemässä ja kun pääsen kotiin aion harrastaa sitä päivittäin. 
Talvella aion hiihtää ja lasketella ja juosta. 
Huomenna tosiaan alle 100kcal, paastoan. Samoin ylihuomenna. Treenaan niin paljo kun mahollista. 
Tänään on vielä jumppa tekemättä. Pitää tehä samal ku katotaan tvtä tai jotain. 

Huomenna aion uia ja käyä lenkillä. Ja sit meen iltabussilla joensuuhu. Siel jatkuu laitosarki. 
Oon tyytyväinen tän päivän askelmäärään. Toivottavasti huomennaki menee yht hyvin ees ton suhteen. 
Lähen saunaan. 
Moi! 

22.05
Vaaka näytti -0.7kg 
Se ois näyttäny enemmän jos oisin syöny niinkuin olin suunnitellu prkl...! 
No mut ei voi mitään. Täytyy pitää tää. 
Öitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3