24.7.2013

Kirjotan vaikken tunne sanoja

Pillerit tuijottelee mua minigrip pussista.
Tekis mieli ottaa ne kerralla.
Ehkä mä otanki.
Haluisin vaan pois. Toi ei oo tappava annos. Oon ottanu isompiiki...mut, no eri valmistetta. En tiiä.
Täs on yks ajatus mikä mulle tuli äske...ota lääkkeet, jää pois bussista, eti talo jonka voit polttaa. Ennen kun nukahan sytytä talo ja jää sinne kuolemaan.
Tai sit etin järven ja lähen sinne uimaan lääkkeitten vaikutuksessa ja hukun.

Sydän ei jaksa hakkaa enää, mä olen mennyttä. Mikään ei kuulosta nii hyvältä ku kuolema. En pysty hengittää.
Miks ei jo pääty tää? Oon valmis poistumaa. Niinku mulle aina käy, kaikki toistuu vaa.
Ikinä ei tulis olee helpompaa, kaikki pahenee ja tarina jatkuu vaa.
Mä aion lähtee pois ennen pimeää, toivon ettette unohda mun nimeä. - © ViiviLie

Keinot on aikalailla offis. Ei oo kauheesti tehtävis.

1 kommentti:

  1. Anonyymi24.7.13

    Hei tsemppii vähä nyt! Et voi luovuttaa.

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3