23.7.2013

Onko tää kaupunki täynnä elävii kuolleita?

Istun meijän wcn lattialla. Ootan että kello tulis viis. Oon niin kyllästyny tähän valvomiseen. Ehkä mä joensuussa sit saan unta. Jos en saa niin voin käyttää senki ajan hyödyks ja treenata.
Mul on kylmä. Mut se on vaan hyvä, kuluttaa enemmän kaloreita. Tänään mä meen juoksemaan.
Mun pitäis ostaa kunnon juoksuhousut. Ostan sit ku saan mun kesätyö rahat. Ja pitäis varmaa ostaa uuet kengätki.
Sit mä juoksen niin kuin juoksevat ne jotka eivät pelkää kaatuvansa.
Mä oon miettiny et lopettaisin punasen lihan syömisen. En oikeesti ees tykkää siitä. Ja sianlihaa en oo syöny vuoteen.
Kännykkä valittaa että akkuloppuu. Ehkä mä lähen ettii mun laturin ja puen päälle jotai mis mun läskit ei tursuu ja meen sohvalle istumaan. Mut jos äiti herää niin se ihmettelee et miks oon jo hereillä yms. Paha sille sitten mitään selitellä.
Aika kuluu liian hitaasti.
Oispa jo elokuu. Kun koulualkaa mun syömisii ei ehitä vahtaa niin paljon. Pääsen enemmän liikkumaan ja elämästä tulee helpompaa.
Nyt mun vaan pitää selvitä nää muutama tunti.
Oon okei. Mul vaan on paha olo. En ehkä ookkaan okei vaikka yritän vakuutella niin itelleni, mut en mä mitää hölmöö tee. Istun vaan ja tuijotan kelloo. Voisin vaikka lukee. Se kuluttaa enemmän kaloreja kun pelkkä istuminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3