28.4.2012

Bestday

Helou, mitäs teijän Lauantaihin kuuluu? 
Mä en oikee viel osaa sanoo kun en tässä mitään merkittävää oo viel tehny :D Vituttaa vähä kun alko ehkä 4h sitten kauhee allergia kohtaus..nenä ja silmät vuotaa ja aivastuttaa. Äiti saa Maanantaina hakee mulle apoteekista lääkkeitä. :D Eihän ne ookkaa kun kuukauden myöhässä!!
Jooh...mutsi pääsee 15 töistä saa viiä mut viideks Annan luokse. 
Nii, pitänee kohta käyä Zilin kaa ulkona taas vaihteeks :) 


Nyt on pakko käyä juomasssa jotakin!....Noin..ja nyt taijan käyttää tota Ziliä kusella nopeesti :) 
Nonii tultiin..käytiin hetki tuol metässä/hiekkatiellä kävelemässä. Tääl on aika lämmin keli...jaja aurinkoki paistelee. 
Mitäs nyt tekis? Voisin pakata vaikka hmm...
Jamelia - Superstar..vanha mutta kesänen ja hauska biisi (; 


Ihana oikeesti ku tuo aurinko paistaa suoraan mun huoneeseen...taivas on kyllä aika harmaa, toivottavasti ei ala viel sataa :) 
Aurinko paistaa ja vettä sataa, taitaa tulla kesä!
Toivottavasti saan huomenna kameran asetukset silleen hyvin että tulee kunnon kuvie siel kisois. Maneesissa on semmonen jännä valastus että on vähä vaikee aina asetukset saaha skulaamaan...no ehkä mä osaan :D 
Täs muuten taas kuuntelen cheekkiä :) niiiin paljon muistoja! 
Jos pääsisin ajassa taaksepäin niin en varmaan ois turmellu mun käsiä ja jalkoja...olin idiootti, ois pitäny uskoo ku mulle sanottiin että viiltely koukuttaa. Ekana ajattelin vaan että yks ihan pieni viilto...joka kerta se viilto kasvo isommaks ja kohta mun käsi oli täynnä niitä..ja molemmat jalat.
Mutta ei siitä sen enempää..sitä mä vaan et kadun tekojani, se varmaan romahdutti mua lisää, mut myös helpotti mun oloo. 
Nyt taas lähti soimaan Eminem - Mockingbird...mä niiin rakastan tätä biisiä. 
Mullon 2 tärkeetä juttua tehtävänä tän loman aikana :) 
1. Kirjottaa pari kirjettä ja lähetää ne. 
2. Kirjottaa äikän aine. 
:D En halua äikästä 5 prkl!!

Pitäs taas siivoilla tätä huonetta...voisin tässä kohta vaikka imuroida, se saa luvan riittää tänään :) 
Okei, meitsi lähtee metsästää sitä imuria tuolta jostain perskuukkelista...
joten Heidoo! 
P.s. En varmaa tänää enää ehi kirjotella niin kirjotan sitten huomenna ku oon tullu sieltä Annan luota. Nii ja sain kauheen aivastuskohtauksen just D: 

Gesäää, tule jo!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3