30.4.2012

Vappuaatto

Ilosta vappu aattoa kaikille!
Itse ajattelin viettää vappua vain lukemalla jotain hyvää kirjaa ja syömällä vappu hyvää ^^ 
Niin, käyn varmaan äitin kaa kaupassa vaikka hieman heikko olo onkin...tahon ostaa sipsiä ja jotain karkkia ja simaa ;) 
Kuuntelen Britney Spearsin  Big Fat Bassia..hyvä biisi. 
Mutta niin,, en haluu pilata iteltäni tätä vappua vaikka oonki kipeenä. Toisaalta tää on vaan päivä muitten joukossa, niin Roosa me nähään muullonkin ei tarvii suuttua siitä jos joutuu perumaan suunnitelmat kuumeen takia. Ei me voitas tehä mitään kun mä en jaksa. 
Ja sori vaan mutta mä en voinut sillonku tehtiin vappu suunnitelmia tietää että tuun kipeeks. -.- Sun blogiteksti vaikutti eilen vähä siltä että olisin tahallani tullu kipeeks ja et syytät mua taas jostain. 


Muutenkin aina meillä itket hiljaa itekses, välillä oot monta tuntia hiljaa, et juttele tai jos juttelet niin tosi vihasesti ja agressiivisesti...eihän sustakaan sillon seuraa ole.


Muuten erittäin ihanaa ku nenä ja silmät vuotaa kilpaa, päätä särkee ja paleltaa ja sit yht'äkkiä tulee hiki ja sit taas kylmä..kuumetta siis. 
Kaikesta huolimatta mua ei masenna, ei yhtään. Mun mieli on ilonen vaikka väsyttää ja ärsyttää, katokku mä hallitsen itteeni. En anna minkään masentaa mua nyt kun mulla on tervehtymis prosessi käynnissä mikään ei saa lannistaa mua ja sen takia oon rakentanu muurin ympärille, sen takia saatan vaikuttaa välinpitämättömältä mutta nyt mä suojelen itteeni. Sen muurin takana mun arvet parantuu hitaasti, mutta ne paranee hyvin...eivät sitten myöhemmin kiusaa niin paljoa. :) 


Mutta taijan hakee jotain pilsuja ja sitten pukee päälle ja sit varmaan lähetään kauppaa :) 
Heidoo!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3