27.4.2012

Elämä on sipuli

Helou! Taas täällä :] 
Tulin teille saarnaamaan kun keksin hyvän aiheen mistä kirjottaa..elikkä ajatellaan vaikka Pikku G'tä, ainakin mun mielestä se oli tosi hyvä just sillon kun se oli vielä Pikku G..uskalti laulaa muustakin kun viinasta/huumeista jne. Sit se lähti massan mukana. 
Kaikki suomalaiset räppärit varmaan nykyään laulaa vaan jostain viinasta tms. Nii, ois se hyvä jos ois ees joku joka kivemmista asioista. No mut..jokasella on oma tiensä. 
Tosin onhan nyt se puhuva kone, pikkupoika joka laulaa sellasista ilosemmista asioista. Sentään joku, vaikka ite en tuosta pahemmin perusta :D 


"Etkai sä nauti jos satutat toista? Helpota asioita, laula tai soita" 
Mut niin, siis mun pointti oli..että pitää uskaltaa olla oma itsensä. Ite oon ainakin joutunu toteemaan itelleni etten enää muutu muitten vuoks. Ala-asteella muutuin, koska en kelvannu joillekkin "kavereille" sellasena kun olin. No ne sit kuitenkin rupes kiusaamaan mua, puhu paskaa jne. Sen jälkeen päätin että en muutu enää muitten vuoks. Jos muutun, niin muutun itteni vuoks :) 


Tällä hetkellä kuuntelen Cheek - Sokka irti, en tykkää tästä hirveesti :D Kuulin tän joskus telkkarissa muistaakseni jossai voice of the finlandissa tai idolssissa montamonta viikkoo sitten. 
Mut Cheekil on koukuttava ääni, ja paljon muistoja tulee mieleen noista sen vanhoista biiseistä..nimittäin yks kesä kuunneltiin Roosan kaa koko ajan Cheekkiä ^^ Ämpee täynnä...cheekkiä. Hehe :D Sit viime kesänä hitti tais olla Eminem...mut se on legenda, mä kuuntelen sitä paljon muutenki. 
Hain keittiöstä jäätelön :DD Kauhee minä..mutta nevermind...Papu tökkii mun jalkaa ja Zili tuli tänne nukkumaan. 
Tiesittekö muuten että Jäätelö on maailman tunnetuin ruoka....kukahan sen keksi? Jotkut Italialaiset varmaan :P
Jädelö kuuluu kesään :)
Veljen herätyskello tuol soi, sen piti käyttää Ziliä muttah minä oon kotona niin ei sen tarvii :D Heh..mut se ei tiiä sitä ennen kun nousee sängystä ja laahustaa ettii Ziliä täältä jostain ;DD Oonko ilkee? 

Muttah..mä voisin oikeestaan kohta joo käyttää Ziliä ulkona..ei siel enää ees sada vettä nimittäin. Ja ainiin...tein eilen Smartphotoon tilauksen...tilasin siis valokuvia taas :) makso vaan jotai 4.95£ 39kpl kuvia..kun siel oli joku tarjouskoodi jolla sai 5e pois loppu hinnasta. Teetin Zilistä, ja Papusta monta kuvaa ja pari kuvaa Noorasta ja Roosasta. Ja sit viel jonku heppa kuvan muistaakseni. 
Jeeesh box...sit pitäs käyä jostan tiimarista(?) ostamassa iso kartonki mihin niitä kuvia voin laittaa. Kun ei ne kaikki mahu kehyksiin :D Ja näyttää inhottavalle jos ne on vaan läntätty seinälle (on mul pari sellasta läntättyy kuvaa). Ja pitäs varmaa ostaa sinitarraaki..sitä meinaa mennä aika paljon. Oikeestaan voisin tänään ostaa sitä sinitarraa, en kuitenkaan myöhemmin muista! Ja voisin kans pari postimerkkiä hankkia ja btw...mun veljellä on 2.5 synttärit 16v pitäskö sille joku lahja ostaa? Vaikka jonkun axen dödö paketin :) Nii ja mul on samana päivänä nimpparit..minäki haluun jotain ;DD

Muuten semmone olo et piti tehä joku juttu mut en kuollakseni muista että mikä :o 
Noo ehkä mä myöhemmin muistan :D Voisin pukasta arkivaatteet päälle ja lähtee kohta tuota koiraa käyttää, tai siis sitten kun se herää. 
Ja siis hillun täällä tällä hetkellä yöpaitulissa ja collareissa :D 


Huomaatteko..siinä on 2 sateenkaarta :) 
" Ei koskaan kannata puhua paskaa, sillä joskus voi joutua syömään sanansa." :D 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3