19.4.2012

My fait is shaking..

Hmm...kysyin Roosalta et tulisko se meille huomenna saunomaan, mut ei se halunnu. Ois mun pitäny arvata, ei ois pitäny kysyy, jouduin pettumään..olin jo liian toiveikas. Liian aikasin, ei ois pitäny. Se vaan tuntuu pahalta kun haluis niin nähä toisen ja viettää sen kaa aikaa, mut sit se ei halua.
Toki voi olla että sillä on jotain muuta, no mut se ei kuulu mulle...ei ollenkaan. 
Pitänee sitten varmaan saunoo yksin. No ei se mitään. 


> Little bit unhappy rightnow < 


Ehkä tää tästä vielä paranee, ehkä. 
Anteeks masistelu postaus, se kaikki ilo vaan kaikkos. Ei pitäs, tuleehan niitä uusiakin kertoja, mut mua pelottaa et se ei tuu sillonkaan..ettei haluu nähä mua. 



Lue kuvateksti...se kertonee enemmän...
> I gotta be strong <





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3