25.4.2012

Oon valmis tekee mitä vaan ~

Mun pitää muuttua. Sen verran ainakin, että rupeen ajattelemaan laajemmin, ajattelen ennen kuin sanon, koitan livistää iteltäni. lupaan itelleni että en enää viiltele. Ainakin yritän olla viiltelemättä..ei se ei sovi, mun on päätettävä että EN alennu siihen enää. En koskaan enää. 
Koitan elää elämääni niinkuin se oli ennen. Tosin jotkut asiat on nyt siitä sitten poissa, mutta...
Suunniteltiin äitin kanssa että muutetaan täältä pois vasta ysin jälkeen jos pääsen sinne tekevät- luokalle, mutta JOS en pääse niin muutetaan mahd. jo tänä kesänä. Tällä hetkellä tuntuu siltä että tarviin sen uuden alun. 
Mulla on tulevaisuus, joka mun pitää ite omilla valinnoillani muokata. 


Muuten, ollaan äitin kaa siivottu mun huonetta siitä lähtien kun tulin koulusta (14.45)..ja joskus 17.40 saatiin valmiiks, tosin vielä jäi ens viikolle pari hommaa. Mutta siis, vaihettiin järjestystä ja sit moppasin ja imuroin (toisinpäin) ja pyyhin pölyt, ja heitettiiin turhia tavaroita (joita oli paljon) vege. Siivosin myös Papun häkin ja pesin sen astiat. Sain myöskin koulupöyvän järkättyä. 
Tää mun huone tuntuu nyt paljon avarammalta ku ennen :) NII ja äiti haki mun ihanan turkoosin villalanka-maton kellarista..se oli siellä evakossa ku Zili tuli..ja se on siihen tänään kusenu jo kerran :> Angsti pissi...se jahtas papua nii kielsin ja sit se jo lirutteli. 
Mutta niin...tänään on ollu jumalattoman ihana keli...vieläkin aurinko paistaa. Mä niiin rakastan auringonpaistetta, luontoo, luonnon valoa ja värejä!...ja niistähän kevät/kesä koostuu :) 
Viikonloppu suunnitelmiakin on jooo..meen Lauantaina Annalle yöks ja Sunnuntaina sillä on ne kisat ja tietenki tsempin sitä minkä kerkiän ^^ Mennään varmaan aikasin aamulla tallille...(mäkin olin siellä joskus tunneilla :3 kaipaan sitä aikaa!) Ja sit tullaan joskus kisojen jälkeen pois...ne tuo mut kotiin ::) 
ÄÄ...tuommosiii minäkin haluun :3 ihania värejä!!




Väsyttää :D Mut joo, oonhan mä kokopäivän riehunukki tääl luuttu kourassa! Mutta ihanaa olla raikkaassa huoneessa. 
Nii...ja kävin tänään siis tutustumassa sinne tekevät- luokkaan, ja oli kiva ja varasin tänää kans sen haastattelun ja se on 11.5 Perjantaina :P 
Oisin voinu muuten mennä aikasemminki mut ei äitin työvuorojen takia sopinu aikasemmin :) 
Sinne ois kiva päästä. 


Mulla ei muuten ensviikolla oo ees koulua ollenkaan ^^ Ma ja Ti vappuvapaita ja Ke To Pe tettiii...tosin ei mul oo tet paikkaa niin oon ihan kotona :DD Olin vähä myöhässä ja en päässy sinne minne olisin halunnu..sit meni motivaatio..ois vaan lannistumatta pitäny puskee eteenpäin. 
Aina kaikki ei mee oman pään mukaan. 
Totta totta!!
"Se ottaa aikansa, kaikki löytää paikkansa." 
Ehkä mäkin menen ja löydän paikkani vielä tästä maailmasta. Kai mun on pakko :) 
Pakko ees yrittää, perheen, kavereiden ja elukoitteni vuoks. 
"Mä oon valmis tekee oman osani muitten eteen, muutkin tekee" 
Nii...oon, olen varma siitä. Ja en rupee olee enää tätä itsekkäämpi. :) 
"Virheist oppii ja kokemus karttuu" 
Tunnistatte ehkä biisin josta nuo lauseet lainasin :] Mutta niin, opin virheistäni, ja varmaan muutkin. Koitan olla tekemättä samaa virhettä kahteen kertaan. 
"Älä anna tän tilaisuuden luisua käsistäs"
Niin mun on käytettävä tilaisuudet jotka mulle tarjotaan. Muuten ei tässä elämässä pääse eteenpäin. 


Mutta mun pitää vielä lukee huomiseen matikan kokeeseen joten taidan lopettaa kirjottamisen tältä päivältä :D Huomenna lisää. ILOISIA AJATUKSIA&MIETTEITÄ! 


Heippodei! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3