14.4.2012

The music tells me, what to feel.


Ahistaa, viikonloppu loppuu kohta ja pitää mennä taas kouluun. "I fake a smile."
Eipä mul nyt mitään erikoista kirjotettavaa oo...tässä kuuntelen niinkin vanhaa biisiä kun Eenie Meenie. 
Tarviisin uuen Mp3:sen ku vanha hajos koska äiti pesi sen pesukoneessa vanhingossa..plääh..pitäs siihen sit rahat saaha jostain...haha voisin ruveta myymään itteeni. Sillähän tienais, vaikka laitonta onkin. 
Musiikki on mulle tosi tärkeetä, ja kuuntelen suunnilleen koko ajan musiikkii...siks onkin ärsyttävää kun ei oo sitä ämpeetä eikä kännykässä oo kuulokkeita..tosin voisin ne hommata tulis halvemmaks ku kokonaan uus ämpee. Musiikki saa mut iloseks ja se rauhottaa mua ja kaikkee sellasta shittiä. Oon ollu 1-6 luokilla musiikki luokalla, ja lauloin kuorossa, ja soitin orkesterissa niin sain "kosketuksen" musiikkiin jo nuorena. Tosin en koskaan oppinu lukee nuottei :/ 


"The music tells me, what to feel" 
Nii, kello on jo seittemän. Hui, mihin tää päivä katos? Joka tapauksessa, ensviikko ahistaa. En halua mennä kouluun...mutta mun on pakko. "Kaikki ilo vaihtunut masentuneisuuteen" niin, totta. 
Kukaan ei välitä, kukaan ei käsitä, ei ymmärrä. 
Mä en jaksa, mut mitä mä täällä vielä teen? En tiiä miks oon vielä täällä, masentaa, ahistaa, on kylmä, päätä särkee. 
Saatan ulkoa päin näyttää ehjältä, mutta todellisuudessa oon tuhansina palasina. Mua on mahdoton enää koota. 
Mun on aika mennä, on aika levähtää. 
En saa enää mitään kirjotettuu, joten myöhemmin lisää. Heippa! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3