9.4.2012

Ei enää uni auta väsymykseen

Hemmetin vaikeeta keksiä aina hyvä alotus...noo mut siis, en oikee tiiä että mitä nyt kirjottaisin joten kirjottelen varmaan vaan ajatuksiani ja kaikkee sekavaa ja turhaa :) Muahhahhaaa...Niin oon kelaillu että miten ihanaa olis asua maalla tai ihan jossai pikku kaupungissa tyyliin Muuruvesi jne...mä inhoon kaupunkia, oon aina halunnu muuttaa maalle ja äitikin haluis mut isoveljet on asiaa vastaan. Nyt jos saatas pankista lainaa niin kyllä lähettäs eikä pojilta kysyttäs mielipidettä! 


Mutta siis..odotan kesää innolla, ei tarvii nähä luokkalaisia eikä oo niitä koulu velvollisuuksia... kuuntelen tässä Mc Mane - Katse tähtiin / tä on hyvä :) Minun ja Roosan biisi...ainakin viimevuonna.
muttamutta..huomenna olis koulua :/ Mistä veto että pakkaan aamulla maanantain kirjat? :D 
 Mc Mane - Unelmia ja Haavoja 
Kertsi: 
"Liikaa unelmia tytöllä jotka eivät tullutkaan toteutumaan/
Liikaa kyyneleitä valuttanut muttei tuska silti yhtään helpota/
Liikaa muistoja on tytöllä joita jäi se kaipaamaan/
Liikaa elämänsä aikana pieni tyttö joutunut on kokemaan/"


Ote biisistä: 
"Kuinka kohtalo voi viedä kaiken jättää kaipaan/
Vaikka kuinka haluaisinkin en mä pysty käsittään/
Et jos mä lähtisinkin jäiskö oikeest kukaa välittään/
Sanat virtaa jälleen läpi pään/
Jos lähen miten elämä värityskirjan loppuun värittää" 

Huoh...väsyttää ja ahistaa...

Kuuntelen ite itelleni omistamaani biisiä: Harhakuvitelma - Erään ihmisen tarina 
oikeesti ihan kun joku laulais mun elämästä. 
Toi biisi sai mut ajattelemaan ens syksyä..."ei ole koskaan voimaa". Ja Perjantaina? kun olin Niinan kaa (olinko mä sen kaa perjantaina vai lauantaina??) niin meijän luokkalaiset huuteli mulle ilkeyksiään...tai no tosiasioita "läski, läski, läski" ahistavaa mennä kouluun huomenna. Päätä rupes särkee, mut ihan sama...en jaksa välittää, en tippaakaan. 
Eikö ole hassua..mä itken. 
Mä en jaksa...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3