1.4.2012

On vain sydän johon sattuu

Oltiin siel Nooran kekkereil, mun toinenkin täti olis siellä..täti josta en tykkää yhtään.
Must tuntuu et ei ois pitäny ees mennä, mut en ois kyl saanukkaan jäähä kotiin. Olin täysin turha, parempi kun mua ei ois.

Hmm..hhuomenna olis hissan koe koulussa, mutta en jaksa lukee..ei kiinnosta.

Jippu - kaksi kauneinta tosi herkkä biisi mun mielestä, tykkään tästä kuitenkin hirveesti. Ette taida arvatakkaan ketä ajattelen aina kun tää biisi soi.
Mulla on haikee olo, tänään oon ajatellu kaikkia niitä jotka on kaikonnu mun luota...
Luin just Roosan blogia, tuli mieleen et noi sen ajatukset satuttaa mua tosi paljon (oon hirveen itsekäs, anteeks siitä) mut  niistä huomaa että se välittää minusta..vaikee vaan uskoo sitä todeks.

Jippu - Kii <3 Lempi biisini...
Edes jotain..toivoisin et Roosa kuuntelis tuon viel joku päivä ja ymmärtäs.
"En uskalla ääneen sanoa, kuinka paljon sua rakastan..ettet huomaa kun itken"
Oon päättäny, tehny tärkeen päätöksen..syksy 2012 on mun viimeinen. En jaksa enempää...pitää viettää ihana kesä rakkaimpien ihmisten kanssa, en saa näyttää niille olotilaani. Selitän niille sitten jälkeenpäin...pahoittelen itsekkyyttäni toivotan onnea ja laitan mukaan jonkun onnellisen kesäkuvan jossa olen ystäväni kanssa.

Mulla on kylmä, palelen. Se on mulle oikein, mietin että voisin valvoa koko yön kirjoitellen tänne, miettien ja suunnitellen. En halua satuttaa muita, mut mun on varmaan pakko että saan itelleni rauhan "oli vain sydän johon sattui".

Päivät lentää kuin siivillä, liian nopeasti tuleva pelottaa mutta samalla rauhoittaa kun tiedän että silloin minun ei tarvitse enää tuntea mitään. 
Onko tää ihan kamala postaus? Anteeks teille, yrittäkää kestää mua vielä sen aikaa kun täällä kiusaan teitä olemassaolollani. 

Voisin lähtee suihkuun, ja katsoo mitä saan siellä aikaseks. Hehe...
Tunnen olevani yksin...omassa maailmassani. 

Palaan vielä, heipat siksi aikaa! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3