12.4.2012

I just want to hear the silence.

Hello, mistähän nyt kirjottelisin? No vaikka siitä että tuolla on hirveen pilvinen sää :< Ja mä oon kuunnellu tuota samaa biisiä koko päivän ja harjasin äsken hiukset jonka seurauksena koko tietokonepöytä on täynnä hiuksia, niin mulla on tapana kaljuuntua aina kun mä ees kosken hiuksiini. Niitä karisee hirvee kasa harjatessa ja jos heilautan päätäni niin varmaan sillonkin niitä varisee :D ehehe...mut niin siis, puhutaanpa minusta ja Roosasta. Oikeestaan en haluu sanoo muuta kun olispa asiat yhtä hyvin kun 2010. 


Kävin Papusenki kanssa ulkona ja järkytin sitä suuresti nyppimällä sen hännästä irtokarvatuppoja, sit meinasin kiusata sitä vielä kynsien leikkuulla. Mutta jätän sen homman huomiselle :) Ei passaa kiusata liikaa yhtenä päivänä, jotta olis vielä seuraavana joku jota kiusata. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. 
Etin para-aikaa jotain jänskää kuvaa tähän kohti postausta....katotaan löytyykö sopivaa, en oikeestaan ees tiiä et minkälaista etin :> 


Jonkun on lähdettävä ensimmäisenä. 
Niin, siis huomenna alotan tän "lomani" eli koulupäivien aikana en puhu mitään, olen hiljaa ajattelen, kerään voimia, lepään henkisesti. 
Äiti kävi tässä mua äsken häirihtemässä, höpötti jotain turhaa huomisesta, että ei oo varaa ostaa ihan hirveesti turhia juttuja koska on niin paljo laskuja ja sitten laskujen jälkeen jää 377e jonka pitää riittää 2viikon ruokiin ja niihin "turhiin" eli koiran ja kanin tavaroihin, vaatteisiin jne. Ja sit huomenna menee tuosta 50e jo apteekkiin, ens viikolla 45e Zilin rokotukseen ja 50e auton katsastukseen..niin mut kuun lopussa onneks ei oo ihan näin tiukkaa sitten. 
Mutta niin mä haluisin päästä jonnekkin täysin hiljaseen paikkaan, ei mitään muita ääniä. Vaan minä ja hiljaisuus. 

Niin, sitä mä kaipaan. Täydellistä hiljaisuutta ja rauhaa. 
Varsinkin koulussa, se ikuinen mekkala turha huutaminen jne, saa mut voimaan pahoin ja korvat soimaan. Voisivat nekin ajatella joskus muita. Niin ja sitten nää lissutpissikset jotka suihkuttelee koulussa hiuksiinsa hiuskiinteitä yms muita tököttejä. Voisivat miettiä niitä jotka on noille tuotteille allergisia. Kiva saada hengenahdistusta, silmien kutinaa jne sen takia että lissujen hiukset tarvii kohennusta. 
Oikeastaan tällä hetkellä mä _haluan_ olla yksin. Yleensä mä oon yksin sen takia, että kukaan ei halua olla mun kaa, mutta nyt. En jaksa kenenkään seuraa. 


Im alone and i like it. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3