19.4.2012

This is the life, hold on tight

Oli muuten aika mielenkiintonen aamu mulla..menin 9 kouluun, äiti vei kun se meni samalla Zilin kaa eläinlääkäriin. Menin sitte sinne kolmoseen kuraattorin huoneen luokse ja kello oli 10vaille niin oottelin siinä ja textasin Roosan kaa :) Se sit tuli ja alettiin jutella ja kysyin heti ekana siitä tekevät- luokasta ja miten sinne voi hakee..sit se sano et opon pitäs käyttää mua siel tutustumassa ja jotain semmosta ja sit se soitti opolle, ja mun äitille ja opo sano et se käyttää mua ens tiistaina. Jee :D 
En tiiä et onko mulla se haastattelukin sillon vai erikerralla kun se sano jotain et ne saattaa kuttua koko perheen sinne haastatteluun xd voi juma!  
Kuitenkin sit sille soitti joku, ja siihen tuli 15min päästä joku häirikkö oppilas joten me ei ehitty jutella kunnolla -.- no mut eipä se mua haitannu :D Sitten sieltä ku pääsin kello oli jotain 9.45 ja menin suoraan terkkarin odotushuoneesee, en päässy heti sisään ku siel oli joku muu..sit siihen tuli hirvee kasa jotain seiskan poikia jotka ohitteli minua vaikka mun ois pitäny päästä. Niin kuitenkin ne koitti päästä kotiin esittämällä kipeetä, eivät päässeet..sit ku oli minun vuoro niin meni ihan kympistä ja pääsin kotiin..vahvistin tarinaa viel sanomalla että "soitan äitille että tulee hakee, on niin heikko olo" niin väitin siis et oksettaa, ja mahaan koskee ja et meijän perheessä on ollu tätä mahatautia muillakin ja et olin alkuviikosta sen takia poissa ja en olis tänäänkään tullu kouluun jos mul ei ois ollu sitä keskustelua :D Hehe...oon hyvä valehtelija/näyttelijä.. 


Sitten kävelin kotiin, oikeesti heikotti ja pyörrytti. Sit kotona pötköttelin jonkun 30min ja sit söin jotain leipää ja viinirypäleitä ja sit äiti tulikin Zilin kaa ja selitin sille et miks oon jo kotona :D 
Ja sainpas sitten huomisenki vapaaks :P Tosin kuraattori ei tykkää tästä ku oon poissa mut minkäs minä sille voi et on mahatautia liikenteessä..? 


Mun sopiikin kysyä tuota iteltäni :I
Kuitenkin :) Oon ollu nyt rennosti ja se heikotus lähti syömällä...yllätys, yllätys :) 
Mua pelottaa että en pääse siihen tekevät- luokalle, koska haluun siihen ihan tosissani. 

Mutta siis, entä jos me mennään Roosan kanssa joskus naimisiin :3 Hih...pari muksua kiva talo pari koiraa.. niin. Mä haluisin tavallaan asua Suomessa koska mulla on Zili täällä :3 Mut äiti kuitenkin haluis pitää sen täällä :) Ja jos me Roosan kanssa muutettas ulkomaille niin se ois Zilille raskasta kun se ois jo pappa sillon.   
Sulosta :3 
Niin :) Kyllä mä voisin kaupungissa asua, mut mielummin silleen vähä jossain hiljasemmalla asuinalueella. :D Nii ja meil vois olla Suomessa mökki.  
Meil vois olla chihuahua, kun Roosa niistä niin paljo tykkää ^^ No en kyl voi kieltää et mä en tykkäis :) 
Mielummin pitkäkarvanen :D Ne ei näytä niin ruipeloilta. Ja sit meil vois olla Australian terrieri tai Tiibetinspanieli... ehkä mielummin tipsu, ne on lähempänä mun sydäntä :D Mut tietty Roosanki mielipide vaikuttaa... 

Pikkukoiria molemmat :) Pikkuset on ihan kivoja..

Ois tosi unelmaa jos tuo toteutuis <: hih... 

Mut joo arvatkaas mikä biisi soi :) Big Fat Bass :D Tää on hyvä!!! Tossa alussa tuo Will.i.am rankuttaa tota "bigfatbass, the bigfatt bass". :D 
On mullakin taas postaus? Tämmöstä kaikkee soopaa tää loppu teksti alku ihan ok ku siinä sentään selostin siitä että miten tää päivä on menny, loppu onkin kaikkee unelmointi hömpänpömppää. 
I can be ur trouble baby, u can be my bass :D 

Mutta, leikkasin just kynnet..ja meen kattoo Karvista telkkarista :3 Moii! 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3