8.4.2012

Pääsiäinen

Helou...enpä eilen ehtiny kirjotella, niin kirjottelen nyt sit eilisenki eestä :) 
Enmä oikeestaa taija ees muistaa mitä mä eilen tein...eiku niiii...olin Niinan ja Zonin ja Zilin kaa ulkona jonku 3h ja ne äris toisilleen ja oli ihan tyhmiä. Sittenpä katoin telkkarii jajaja koneellakin olin vähä. 


Tänään tultiin äskö ulkoo pidettiin Ziliä äitin kaa irti, oli aika jännää. Harjoteltiin luoksetuloo, ihan hyvin se jo tulee :) Kävin kans Papun kaa ulkona, vitsi et se tykkäs ku löyvettiin sulanu kohta tuolta pihalta :) Sit kans äitin kaa mietittiin muuttoo toiselle paikkakunnalle, jonnekkin pienelle melkein maaseudulle. Että voitas ostaa sieltä omakotitalo. Saataspa pankista lainaa :3 Oon miettiny et jos toi Papu täytyy lopettaa tänä kesänä niin saisinkoha sitten toisen kanin :3 Tai 2 marsua. En vaan haluis et Papu lopettettais kun en osaa olla ilman sitä <-- Anteeks kun oon itsekäs :/ Mutta siis Papu on just täydellinen vaikka onkin tommonen vammanen angsti perseilijä. Ihana ja rakas. 
Voisin lajitella pari kansiollista kuvia ja sitten alkaa tehä Papsusta videoo...voisin laittaa musaks tuon Jippu - Kii :) Hih...Joo! 

 Tääl on valosaa viel 20 jälkeen :) 

Hyvää pääsiäistä vielä kaikille :) Meil oli tänää semmone ihana pääsiäiskakku! NAMM! 
Heido! <3 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3