24.4.2012

En tiedä miks mä tätä teille jauhan

<3


Otin ton siteen pois kädestäni, koska se alko ahistaa mua...liikaa. En jaksa kertoo muuta kun tän päivän "kohokohdat"..no sain äikän kokeesta 4...2/77 pisteestä. Jee! Ja kuulin taas paskaa itestäni, ja huomasin kuviksen tunnilla että mun mielikuvitus on tyystin kadonnu. 
Lisäks...haluisin vaan koko ajan lukee tota kirjaa. Bongasin sen eilen äitin kirjahyllystä ja se kiinnosti mua heti. Sen on kirjottanu Diane Setterfield ja sen nimi on: Kolmastoista tarina. Suosittelen lukemaan jos uppoudut kirjoihin täysin. 
Ainiin ja ennen fyssan tuntia sain jonkun ahistuskohtauksen ja aloin repimään ja raapimaan kättäni. Meinasin repaloida sen siteen, sit sain kuitenkin hillittyy itteeni sen verran että en ruvennu hakkaa päätäni seinään. Ois tehny mieli. 


Kävin just syömässä...perunavelliä ja siikaa. Köyhät ruuat meillä mutta silläpä ei oo väliä :>
Hmm...kuuntelen edelleen eminem - Mockingbird, oon kuunnellu tätä ehkä viikon...koko ajan. 
Ei oo voimia vaihtaa kappaletta, tosin en kyllä tahtoiskaan. 


Tällä hetkellä haluisin vaan nukkua mun elämästä ohi. Oon varmaa koulussa tästä lähtien vielä yksinäisempi...nimittäin Niinan kaa oli jotain...se alko valittaa mulle siitä että menin aikasin ulkovälkälle eikä se haluais mennä niin aikasin ulos taisin tokasta aika ärtyneellä äänellä jotain "No elä sitten tule perässä! Mene sinne sisälle, kuulitko MENE!!" se tais vähä hämmentyä ku karjahin sille. Mutta ei jaksa kiinnostaa sen vinetys. JOS minä haluan mennä sinne pihalle aikasin, niin ei sen ole pakko tulla perässä. Toisaalta oon vaan ilonen että ei tarvii kuunnella sen juttuja enää..joka päivä samat stoorit. Nii. 
Haluun olla yksin, ainakin tällä hetkellä. En jaksa kuunnella muitten juttuja, muitten ongelmia, en jaksa kuunnella kun mulle valitetaan jostain. 


Sisälläni mulla on tämmönen olo...haluisin itkeä, huutaa , kiljua ja raivota.

Äiti ja mun veli tuol kiistelee..veli joka lopetti polttamisen on taas alottanu sen ja koittaa pummii mutsilta röökiä..haha. 
Voisin kohta lopetella, ja rueta lukemaan kirjaa...siinä vierähtää mukavasti aina parituntia. Pari tuntia poissa todellisuudesta..mahtavaa! Tuo kirja on muuten itsekkin erittäin sairasta luettavaa..ainakin välillä 
" Charlie kiskoi sisarensa hihan ylös ja viilsi ruosteen värjäämällä rautalangan pätkällä viirun tämän kyynärvarren valkeaan sisäpintaan. Tyttö tuijotti punaisia veripisaroita jotka kumpusivat ärhäkälle viivalle, ja käänsi sitten katseensa kohti velipoikaa. Isabellen vihreät silmät olivat laajenneet ihmetyksestä ja omituisesta nautinnosta. Kun hän ojensi kätensä tavoitellen rautalankaa , poika antoi sen hänelle vaistomaisesti. Tyttö veti toisenkin hihansa ylös, rikkoi ihon ja vetäisi itse samalla tavalla rautalangalla käsivartta alaspäin melkein ranteeseen saakka. Hänen oma viiltonsa oli syvempi kuin veljen vetämä, niin että veri nousi heti pintaan ja lähti valumaan." 


Joo nyt taijan lähteä lukemaan lisää. Ihana kirja. Mutta...luen hetken Jack the Ripperistä, sit jatkan omalla kirjallani :> 
Heippa...kirjotan varmaa myöhemminki.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3