2.4.2012

-->

Mulla on keskiviikkona se kasvatuskeskustelu äitin ja meijän luokan valvojan kanssa klo 12 :/ Arvatkaa kiinnostaisko mennä, nimittäin mulla on omat wilma tunnukseni ja oon välillä laittanu sit poissa-olo selvityksiä, esiintyen äitinäni..jaja sit antti oli laittanu äitille säpöllä jotain et "olinkin saanut sulta tuon poissa-olo selvityksen wilman kautta" ja äitihän oli mulle sitten silleen että "eihän mulla ees oo sun vilma tunnuksia, onko ne sulla" ja patologinen valehtelija kun olen niin sanoin ihan normaalisti että ei ole ja että eikös me saatu ne kutosella varmaan hävis muutossa :D <-- huvittavaa eikö?  Ja sitten poistuin paikalta siivoomaan papun häkkiä. 


Jatkan myöhemmin, on paljo tekemistä tässä <: 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3