8.4.2012

Picture

Hmm...luin äskö tota Roosan blogia, mua alko ärsyttää. Haha en tiiä miks mut jotenki kun sen kanssa on niin ei se vaikuta yhtään semmoselta mitä noi sen tekstit on. En tiiä kannattaako mun kirjottaa tätä koska Roosa lukee tän joku kerta. Mut siis en tiiä miks mä ees tässä näin nyt kirjottelen...
Ainii mua pyydettiin serkun yo-juhliin valokuvaajaks :) Kunnia! Paitsi että en tykkää tuon serkkuni äidistä at all...


Muttaah..kuuntelen Green Dayn - Boulevard of broken dreams, hyvä biisi. 
Plääh, voisin vaikka mennä nukkumaan :) Taylor Swift -  Mine, tykkään sanoista. Mut jooh, oon koko illan tuijotellu yhtä valokuvaa missä on Papu ja mun entinen kani Poju, joka piti antaa pois kun ne ei tullu toimeen Papun kaa :/ Poju on nyt mun hyvällä kaverilla. Mut tuo on ihana kuva...Ne kyhjöttää siinä vierekkäin, pitääpä kattoo löyänkö sen jostain täältä koneelta :) 

Koskettava kuva mun mielestä <3 
Oi noita aikoja :3 
Aattelin pistää Paput nyt ainakin viikoks pelkälle heinä&vesi kuurille jos toisen maha vaikka rauhottus. Mun pitäs saaha se lihomaan koska se on tosi laiha ja kutistunu ihan hirveesti viime kesästä. Tosiaan jos sais ton ripulin siltä eka pois sit vois ettii jotain herkkämahaselle kanille sopivaa pellettiä :) 

Nelly - Just a Dream, Kristiina Brask - silmät sydämeeni, Britney Spears - everytime... 

Nyt kyllä pitää mennä :) Hyvää yötä ja kauniita unia! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3