12.4.2012

Only way out will be....

Mä oikeasti haluisin pois, mutta toisaalta en. Koitan parin seuraavan viikon tai kuukauden aikana selvittää kumpaa tahdon enemmän. 
Haluan tehdä järkevän valinnan. Mikäli päätyisin itsemurhaan, niin tahdon että läheiseni tietävät mun syyni siihen miks oli mun aika lähtee. En ole vielä lähössä minnekkään älä huoli. 
Seuraava aiheeni on huominen. Huomenna on Perjantai 13pv, huomenna kohtaan pelkoni eli arvet. Menen kouluun t-paidassa. Ei en tahdo huomiota arpieni takia vaan haluan todistaa itselleni että pystyn siihen. 
Muut nukkuu jo, mä en ehdi nyt nukkua. Mun päässä on liikaa asioita. Ehkä mä yritän nukkua pari tuntia, herätyskello soi 6:25 ihanaa. 
Mut ei uni mua auta, se ei auta mun väsymykseen. Kun mä nukun mä oon unettomassa unessa. Leijun tietämättömyydessä. Varmaan alotan huomenna paaston, oon syöny ihan liikaa viime aikoina. 
Mä en tiiä mistä tää kaikki teksti tulee koska mun pää on tyhjä kaikista ajatuksista ja samaan aikaan se pursuaa niitä ajatuksia. 

Mun pää on täynnä kysymyksiä, ja vastauksia. Mutta sen mä tiedän että mua ei oo tarkotettu tänne kovin pitkäks aikaa. En usko että tulen tottumaan tähän maailmaan. 
Mä tiedän että elämä potkii päähän jokaista ihmistä, mutta se myös auttaa joitakin ihmisiä. Mä kuulun niihin, jotka on jääny välistä. Mut on jätetty yksin, kaadettu paskaa niskaan. Pakotettu selvittämään omat sotkuni, mä en vaan taida enää pystyä siihen. 
Tiiättekö mikä helpottaa mun oloo siitä että, mun tekoni sais äidin tuntemaan ittensä huonoks äidiks ja epäonnistuneeks. Se että mun ei tarviis olla täällä näkemässä seurauksia siitä mitä tein. Niin oon pelkuri. Lähtisin, jättäisin äidin. Se on mun mielestä kamalinta. Mutta jonkun on pakko luovuttaa. 

Mulla on tosi kylmä, mutta en välitä. Muistin just että meillä on huomenna äikän koe. Hienoa. 
En tajuu niitä asioita, en osaa yhtään. Ja mullahan on siis opettajian ja kuraattorin mukaan vain 
"asenneongelma" äikän suhteen. Joopajoo, saattaa ollakki...mut se johtuu siitä että "Ei yrittää jaksa jos ei koskaan onnistu.." tyttö tiesi sen ja entisestään lannistu. 


Hyvää yötä. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3