17.4.2012

Never say never

Ei varmaan pitäs koskaan sanoo: ei koskaan :) 
Heh...nyt oon fiiliksissä..on suht hyvä olla, oon ilonen... 

Itseasiassa, oon Roosan kaa mesessä ja puhelimessa yhtäaikaa :D 
Se kertoo mulle murmelista...heh...onhan ne hauskoja. 

Jos minä ja Roosa oltais murmeleita niin tällaiselta varmaa näytettäs 
Ja tolleen me kyhnytettäs aina toisiimme :D

Mutta niin otin tänää lomapäivän koulusta, ja tuota nukuin pitkääään..
Jaja...enpä tiiä mitä huomen on tulossa...muutakun koulua :D 
Muttamuttaaa eipäs nyt huvita kirjotella tän enempää...heidoooo!!

Titanic :3

Hehe...voitas ruveta Roosan kanssa seurustelemaan :) 

Love u...<3 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3