4.4.2012

Life's what u make it

Helou, en ookkaan vähään aikaan kirjotellu mut tässä on vähä kaiken näköstä ollu. Tärkein asia tiistailta : 15-v Terveystarkastus jossa sitten terkkarin kanssa ihmeteltiin mun painon nousua, väsymystä, harvoja kuukautisia, palelua jnejne..ja terkkari sanoi epäilevänsä että mulla vois olla kilpirauhasen vajaa toimintaa ---> ens viikol labrat. Tosiaan katottiin mun kasvukäyriä, pituuskasvu on ollu tasasta mut paino on noussu hirveetä kyytiä..krhm viime terkkari oli Lokakuussa ja paino noussu 2,5kg jaja kuukautiset saattaa ilmaantua kahesti vuodessa tai ei ollenkaan <--- tuosta se terkkari huolestu. 
Niin sitten vähä tästä päivästä...olin siel kasvatuskeskustelussa ja siellä oli ihan kauheeta. Luokanvalvoja tuntu syyllistävän mua siitä että oon syrjitty ja kiusattu jne.."Jos sinä jo valmiiksi heittäydyt ulkopuolelle niin ei kukaan tule juttelemaan. blaablaablaa...." ei kiinnostanut ollenkaan. Ne ei kuulu mun tarinaan, joka harvoille luetaan (hehe...tai periaatteessa kuuluvat...mutta no antaa olla). Sitten se sano kanssa että "kun tulit kesken lukuvuoden tällaseen "valmiiseen" luokkaan missä muut on tunteneet toisensa jo vuosia, ja jos ei näytä haluavansa tutustua, niin ei pääse "sisään" tähän luokkaan". tuossa vaiheessa meinasin karjua sille naama punasena että ehkä mä en halua päästä "sisälle" niitten luokkaan, ehkä mä en halua tuntea niitä ihmisiä siellä tai halua että ne tuntee mut. Tai ehkäpä mä oon yrittänyt tutustua mutta minut on torjuttu, käännetty selkä. JA lopuks se sano että "minulle voit tulla luottamuksella juttelemaan mistä tahansa"...joooo ihan varmasti! En luota siihen juippiin pätkääkään, tuntuu että silläkin ois jotain mua vastaan -.- 


Pläääh...katotaan koiruuksen kaa täs just telkkaa, hirveesti väsyttäs mut ois viel paljon tekemistä. Lisäks mä unohtelen kokoajan asioita (liittyy kans siihen kilpirauhas jutskaan). 
Onneks huomen on koulua vaan 9-13 :) Päästään parituntia aikasemmin ku normisti ja sitten loma <3 Mikä ihana sana!!


Pitänee tästä lähtee tonne ulos jäädyttämään ittesä. Sit voisin kattoo tänpäiväsen Viidakko perheen (ihana ohjelma) jaja tehä läkyt samalla, ja sit meenki suihkuun, pakkaan laukun ja sit jos ehtisin nukkumaan..voi olla et leikkelen jotain kivoja kuvia mun leikekirjaan...se kertoo hevosista ja koirista mulle tärkeimmistä eläimistä siis :) Mä oon aika hyvällä tuulella kuten voitte tekstistä huomata...mut ehkä kaikki muuttuu paremmaks. 
Tosi luova kuva mun mielestä :) Nyt kun mul on ollu aikaa itelleni niin, voi jumankauta unohin mitä mun pitää kirjottaa -.- TERVE! Mut jotain sellasta että...(*miettii 5min) mä oon ehtiny ajatella unelmiani ja vahvuuksiani, ammatteja joihin haluisin. Niin ymmärsin että kait munki on pakko elää kun mulle kerta elämä on annettu. Ja on täällä sellasia ihmisiä ja eläimiä joita en vaan vois jättää. 
Mut niin voisin ruveta kirjailijaks, oon tosi luova tykkään lukea kirjottaa ja mulla on hyvä mielikuvitus kirjottaessa :) Tykkään kans piirtää ja maalata (en oo kyl mitenkään hyvä) :D Ja haluisin oikeeks ammatikseni ruveta kengittäjäks. Muttah, nyt pitää lähtee viemään Zili ulos. Pitäkää peukkuja etten jäädy kuoliaaks, palelen jo valmiiks :DD 


Öitä rakkaat lukijat! <3 (öitä Gami <3)


Make your dreams came true! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3