16.4.2012

Miami beach..I'm lovin' it

Nyt keittää ja pahasti..alkaa pikkuhiljaa vituttaa olemaan aina "syyllinen". Siis veljetkään ei tee mitään muuta kun syyttelee asioista. Heti kun saan mahollisuuden niin muutan niin kauas mun veljistä ku mahollista.

Ei tällasta jaksa...oon joutunu kerran valehtelee olevani "syyllinen" koska ei ne musta mitään muuta uskonu. Niin sillon toisen veljen kännykkä katos...ja MINÄ olin syyllinen...joo tietenki. 
Taijan ruveta nukkumaan kohta..ja mahdollisesti herään sitten huomenna "virkeenä" jos nyt jaksan ees herätä..voisin mahd. lintsata ja saaha 2h lisää jälki-istuntoo. No eipä sillä oo mitään merkitystä mulle. 

Laitan kuvaks kuvan miami beachilta...sinne haikailen tällä hetkellä :3 Floridan lämpööön! <3 
Niin muoksin kuvaa hieman mieleisemmäks...ja tällanen siitä tuli: 
Tahtoo tuonne <3 
Sitten tässä vielä before&after kuva...eli ennen muokkausta ja muokkauksen jälkeen...kumpi on parempi? 


Mutta rupeen nukkumaan :) Katon jaksaako sinne kouluun sit aamul lähtee...heh..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3